10.12.2004, 01:16
Asmer Bahrainis üldkokkuvõttes kuues
FOTO:
Bahraini F3 Superprix võistlused võitis Lewis Hamilton. Eestlaste lootus Marko Asmer oli kokkuvõttes kuues.
Esmakordselt Bahrainis võistlev ja alles 11. kohalt startinud Lewis Hamilton sai ülipõneva sõidu järel Superprix võidu, edestades Nico Rosbergi ja Jamie Greeni. Neljas oli James Rossiter ja viies Fabio Carbone. Carbonele järgnes vaid kuue sajandikuga eestlane Marko Asmer.
Mõni ring enne võistluse lõppu, kui rajale tuli ohutusauto, juhtis võistlust veel värske Euroopa F3 meister Jamie Green. Rohelise lipu andmise järel aga haaras esikoha enda kätte hilisem Superprix võitja Jamie Hamilton. Greenist möödus lisaks ka Nico Rosberg, kes haaras sellega enda kätte teise koha.
Reedese kvalifikatsiooni järel võis esikohalt startida Jamie Green. Asmer oli kvalifikatsioonis saavutanud neljanda koha.
F3 Bahraini Superprix lõpetajad:
1. Lewis Hamilton Manor Dallara-Mercedes 20 ringi 47min 11.528sek |
2. Nico Rosberg Rosberg Dallara-Opel +00.794sek |
3. Jamie Green ASM Dallara-Mercedes +04.701sek |
4. James Rossiter Signature Dallara-Opel +05.747sek |
5. Fabio Carbone Three Bond Dallara-Nissan +07.803sek |
6. Marko Asmer Carlin Dallara-Mugen +07.863sek |
7. Kazuki NakajimaDallara-Toyota +08.494sek |
8. Loic Duval Signature Dallara-Opel +09.433sek |
9. Alexandre Prémat ASM Dallara-Mercedes +09.958sek |
10. Ernesto Viso Menu Dallara-Opel +10.144sek |
11. Naoki Yokomizo Inging Dallara-Toyota +11.361sek |
12. Kohei Hirate Prema Dallara-Opel +11.416sek |
13. John O’Hara TME Dallara-Toyota +11.699sek |
14. Eric Salignon ASM Dallara-Mercedes +11.824sek |
15. Giedo van der Garde Signature Dallara-Opel +12.694sek |
16. Matteo Cressoni Ombra Dallara-Mugen +12.871sek |
17. Davide Mazzoleni Ombra Dallara-Mugen +13.656sek |
18. Karl Reindler Swiss Dallara-Opel +13.725sek |
19. Lucas di Grassi Hitech Dallara-Renault +33.983sek |
20. Franck Perera Prema Dallara-Opel +1 ring |
21. Richard Antinucci TOM’s Dallara-Toyota +2 ring |
22. Ronnie Quintarelli Inging Dallara-Toyota +2 ringi |