Jackie Stewart
: “Me peame üritama välja mõelda mingi väga hea süsteemi, mis kõrvaldaks nii palju ohte, kui võimalik. Me peame vaatama üle rataste kinnitused, piirdeaiad ja kohad, kus kohtunikud seisavad. Seda eriti selle tõttu, et 200-300 km/h lendavad autoosad muutuvad mürskudeks inimeste jaoks.”

Austraallasest eksmaailmameister Jack Brabham kommenteeris Stewarti ütlusi: “Seda on kerge öelda, aga kuskil peab olema piir. Ei ole mõtet päris hulluks selle õnnetuse pärast kah minna. See oli lihtsalt üks õnnetu juhus.”

BMW-Williamsi tehnikadirektor Patrick Head:“Pole mingit vajadust mehe järgi, kes vehib lipuga raja kõrval. Selle saaks lahendada ühe nupulevajutusega ning kasvõi mehhaaniline käsi kargab koos lipuga selle peale välja.”

BAR meeskonna juht Craig Pollock: “Kui ma õnnetust nägin kangastus mulle 1982 aasta ja Jacques´i isa Gilles´i surm. See oli samasugune õnnetus ja esmakordselt sain teada, et Jacques on OK, kui nägin teda juba tsikli seljas istumas. On raske öelda, kuhu suunas me võime veel edasi arendada oma turvalisust. Mis puudutab monkokki, siis seal ei ole enam suurt midagi teha. Aga me peame mõtlema mitte ainult pilootide, vaid ka pealtvaatajate turvalisuse peale. Surma nägemine ei ole kunagi hea, aga mootorisport on ohtlik spordiala ning inimesed, kes seda vaatama tulevad peavad sellega arvestama, et nad võivad viga saada.”

Valitsev maailmameister ning pilootide ühingu esimees Michael Schumacher: “Kui me teeme kõik selleks, et päästa pilootide elusid, siis peame tegema kõik selleks, et päästa ka teiste inimeste omi, kes võistluste juures on. FIA on tegelenud turvalisuse tagamisega pidevalt Monza etapist alates ning ma olen kindel, et nad võtavad õiged sammud ette ning piloodid teevad kõik selleks, et neid aidata. Aga ausalt öeldes, on elus valdkondi, kus ei ole võimalik kõike 100 protsendiliselt kontrollida.”

Niki Lauda: “Inimfaktorit ei ole võimalik täielikult kontrollida, aga selleks, et aru saada kus Villeneuve eksis, tuleb igal juhul ametlik juurdlus käivitada.”

Värske Minardi meeskonna omanik Paul Stoddart: “See oli lihtsalt üks õnnetus ja miski poleks suutnud seda ära hoida. Pilootide turvalisus on sedavõrd fantastiline, et Jacques jalutas peale seda õnnetust lihtsalt minema. Paljud inimesed näevad tohutult vaeva, et parandada autode turvalisust, aga kui asjad liiguvad nii kiiresti nagu F1 masinad ning miskit läheb valesti, siis ei ole enam midagi teha. Inimesed peaksid aru saama, et see on mootorisport ja see on ohtlik.”

Endine Lotuse tehnikadirektor ja praegune FIA funktsionär Peter Wright: “Esimene asi, mis ma F1-s selgeks õppisin, oli see, et kui sa näed ratast veeremas mööda teed, siis ära ürita teda peatada. Neil on väga palju pöörlevat energiat, mis võivad millegiga kokkupuutel visata ratta sellisele trajektoorile, mida isegi oodata ei oska. Igal rattal on kaks trossi, milledest kumbki peab välja kannatama 5 tonni. Sellest saab palju suuremaid jõude tekitada, rääkimata läbilõikamisest. Kui ratas jääb auto ja seina vahele kinni, siis ta lihtsalt rebitakse sealt küljest ära. Kahe trossi kasutamisel on sügav mõte, probleemiks on ainult see, et kuhu nad peavad kinnituma.”