Viimastel kiiruskatsetel tekkinud udu aitas Grünholmil oma edumaad Mäkise ees veelgi suurendada. Viimasel katsel aga peale liidrite lõpetamist aga udu hajus ning tagantpoolt tulijad said märgatavalt paremaid aegu võrreldes esimestega.

Väljasõit ja sellest tulenev 40 sekundiline ajakadu tähendas McRaele tõenäoliselt aga lootuse kadumist korrata eelmise aasta võitu.

Francois Delecour pidi katkestama, kui ta hüppel maandus kivile ning vedrustus purunes. Temaga liitus Armin Schwarz kelle auto mootorist kadus õlirõhk.

Järjekord peale esimest päeva:

KohtNimiAutoAegKaotus
1M.GRONHOLM / T.RAUTIAINENPEUGEOT 2061.29.42.0 
2T.MAKINEN / K.LINDSTROMSUBARU IMPREZA1.31.22.3+1.40.3
3R.BURNS / R.REIDPEUGEOT 2061.31.43.0+2.01.0
4P.SOLBERG / P.MILLSSUBARU IMPREZA1.31.49.6+2.07.6
5C.SAINZ / L.MOYAFORD FOCUS1.32.03.5+2.21.5
6F.LOIX / S.SMEETSHYUNDAI ACCENT1.32.30.6+2.48.6
7H.ROVANPERA / R.PIETILAINENPEUGEOT 2061.33.16.5+3.34.5
8T.GARDEMEISTER / P.LUKANDERSKODA OCTAVIA1.33.35.3+3.53.3
9C.McRAE / N.GRISTFORD FOCUS1.33.50.6+4.08.6
10M.MARTIN / M.PARKFORD FOCUS1.34.12.7+4.30.7
11G.PANIZZI / H.PANIZZIPEUGEOT 2061.34.16.1+4.34.1
12K.ERIKSSON / K.THORNERSKODA OCTAVIA1.34.38.5+4.56.5
13A.McRAE / D.SENIORMITSUBISHI LANCER1.35.46.9+6.04.9
14G.POZZO / D.STILLOSKODA OCTAVIA1.36.20.8+6.38.8
15J.KANKKUNEN / J.REPOHYUNDAI ACCENT1.38.16.2+8.34.2
16M.LIGATO / R.GARCIAMITSUBISHI LANCER Gr.N1.39.28.9+9.46.9
17T.ARAI / T.SIRCOMBESUBARU IMPREZA Gr.N1.39.32.5+9.50.5
18R.FERREYROS / D.VALLEJOMITSUBISHI LANCER Gr.N1.41.10.4+11.28.4
19K.SINGH / A.OHPROTON PERT Gr.N1.41.21.2+11.39.2
20F.VILLAGRA / J.VILLAGRAMITSUBISHI LANCER Gr.N1.42.11.7+12.29.7