18.05.2002, 13:21
Argentiina ralli esimene päev
Grönholm juhib peale esimest päeva Mäkise eest juba 1.40ga,Märtin kümnes.
Viimastel kiiruskatsetel tekkinud udu aitas Grünholmil oma edumaad Mäkise ees veelgi suurendada. Viimasel katsel aga peale liidrite lõpetamist aga udu hajus ning tagantpoolt tulijad said märgatavalt paremaid aegu võrreldes esimestega.
Väljasõit ja sellest tulenev 40 sekundiline ajakadu tähendas McRaele tõenäoliselt aga lootuse kadumist korrata eelmise aasta võitu.
Francois Delecour pidi katkestama, kui ta hüppel maandus kivile ning vedrustus purunes. Temaga liitus Armin Schwarz kelle auto mootorist kadus õlirõhk.
Järjekord peale esimest päeva:
Koht | Nimi | Auto | Aeg | Kaotus |
---|---|---|---|---|
1 | M.GRONHOLM / T.RAUTIAINEN | PEUGEOT 206 | 1.29.42.0 | |
2 | T.MAKINEN / K.LINDSTROM | SUBARU IMPREZA | 1.31.22.3 | +1.40.3 |
3 | R.BURNS / R.REID | PEUGEOT 206 | 1.31.43.0 | +2.01.0 |
4 | P.SOLBERG / P.MILLS | SUBARU IMPREZA | 1.31.49.6 | +2.07.6 |
5 | C.SAINZ / L.MOYA | FORD FOCUS | 1.32.03.5 | +2.21.5 |
6 | F.LOIX / S.SMEETS | HYUNDAI ACCENT | 1.32.30.6 | +2.48.6 |
7 | H.ROVANPERA / R.PIETILAINEN | PEUGEOT 206 | 1.33.16.5 | +3.34.5 |
8 | T.GARDEMEISTER / P.LUKANDER | SKODA OCTAVIA | 1.33.35.3 | +3.53.3 |
9 | C.McRAE / N.GRIST | FORD FOCUS | 1.33.50.6 | +4.08.6 |
10 | M.MARTIN / M.PARK | FORD FOCUS | 1.34.12.7 | +4.30.7 |
11 | G.PANIZZI / H.PANIZZI | PEUGEOT 206 | 1.34.16.1 | +4.34.1 |
12 | K.ERIKSSON / K.THORNER | SKODA OCTAVIA | 1.34.38.5 | +4.56.5 |
13 | A.McRAE / D.SENIOR | MITSUBISHI LANCER | 1.35.46.9 | +6.04.9 |
14 | G.POZZO / D.STILLO | SKODA OCTAVIA | 1.36.20.8 | +6.38.8 |
15 | J.KANKKUNEN / J.REPO | HYUNDAI ACCENT | 1.38.16.2 | +8.34.2 |
16 | M.LIGATO / R.GARCIA | MITSUBISHI LANCER Gr.N | 1.39.28.9 | +9.46.9 |
17 | T.ARAI / T.SIRCOMBE | SUBARU IMPREZA Gr.N | 1.39.32.5 | +9.50.5 |
18 | R.FERREYROS / D.VALLEJO | MITSUBISHI LANCER Gr.N | 1.41.10.4 | +11.28.4 |
19 | K.SINGH / A.OH | PROTON PERT Gr.N | 1.41.21.2 | +11.39.2 |
20 | F.VILLAGRA / J.VILLAGRA | MITSUBISHI LANCER Gr.N | 1.42.11.7 | +12.29.7 |