Aastaid on lätlased oma etappe Eestis sõitnud, nüüd on eestlaste kord Lätti sõitma minna, mis annab ka meie sõitjatele pisut vaheldust juurde. Ühtlasi on Läti sõitjad sagedased külalised Eesti meistrivõistlustel, teatab Eesti Autospordi Liit.

Hetkel on eelregistreerunud sõitjaid juba pea 20. Veoautoklassides GAZ 51/52 ja GAZ 53 on avaetapil kohal ka eelmise aasta Eesti meistrid Olari Saarniit ja Sigmar Tammemägi. Kuid puudu ei ole ka nende konkurendid, kes kindlasti soovivad oma eelmise aasta tulemused paremate vastu välja vahetada.

Võrreldes eelmise aastaga suuremaid muudatusi meistrivõistlustel ees ei oota. Aastal 2012 oli juhendis sees sarnaselt rallikrossile jokker lap reegel. See oli korraldaja otsustada, kas seda nn lisatasku reeglit, mille kohaselt peab iga sõitja selle kõigis pool-ja finaalsõitudes läbima, kasutada või mitte. Kahjuks aga ei olnud eelmine aasta ühtegi rada, kus see võimalus oleks olemas olnud, kuid aastal 2013 on Jaan Villaku sõnul see reegel kasutusel Tapa rajal, kus sügisel see juurde ehitati.

Klasse, kus antakse välja Eesti meistritiitel, on neli:

veoautod GAZ- 51/52 kuni 4000 cc R6 mootoriga
veoautod GAZ- 53 kuni 4500 cc V8 mootoriga
veobagid GAZ- 51/52 kuni 4000 cc R6 mootoriga
veobagide superklass (veobagid GAZ- 53 kuni 6000 cc V8 mootoriga ja veobagid GAZ- 51/52 kuni 4000 cc R6 mootoriga)

Veobagide klassid stardivad koos, kuid klassile veobagi GAZ-51/52 peetakse lisaks eraldi arvestust. Nii võib teoorias 51/52 klassi sõitja saada lausa kahekordseks Eesti meistriks. Aastal 2012 oli parim 51/52 bagi selle klassi kolmas.