"Minu jaoks väga positiivsed rallid. Ott saab aru, milline on nende tänane seis rehvi poole pealt, ning teeb stabiilselt head tööd. Kolmelt rallilt on tulnud punktikohad - tõsi, Monte Carlost küll väikese jamaga, aga kellel neid Montes ei juhtuks - ning ta on ilusti finišeerinud, vastupidiselt Eric Camillile (M-Spordi uuele piloodile), kes teeb täpselt seda, mida ma kartsin teda tegema hakkavat," rääkis Aava.

Rally Estonia peakorraldaja sõnul on Oti tulemused seda paremad, et tema käsutuses olev auto on hetkel Volkswagenitest umbes sekund kilomeetri peale aglasem.

"DMACK on teinud sel aastal samme edasi, et Micheliniga võistelda, kuid endiselt on käärid suured. Loodetavasti on uus rehv, mis neil mõne ralli pärast välja tuleb, Michelinile lähemal. Kuid nendega samaväärse rehvi arendamisse ma ei usu - Michelin on ikkagi üle poole sajandi autorallis olnud vähemal või suuremal määral tegija, DMACK pole tegutsenud kümmet aastatki. Teiseks on Volkswagenil puhtalt statistikat vaadates M-Spordist parem auto. Rehvi pealt tuleb vahe umbes 0,3 sekundit, auto pealt 0,3 ja Oti mõistliku sõitmise vahe annab veel omakorda 0,3 sekundit - ta ei lähe viimast võtma ega hullu panema, vaid saab aru, et selle rehviga ta rallisid ei võida. Tavainimesele tundub 0,3 või 0,5 sekundit tühiselt väike vahe, aga ralli 300 kilomeetri peale annab see juba kokku minuti," osutas Aava.

"Oti puhul on hea see, et ta saab sel aastal arendada rehvi ja teab, et mingitel rallidel tekib võimalus ka poodiumile sõita. Seal on juba koht riskimiseks. Teistel tuleb tööd teha ja rohkem sissepoole vaadata. See kasvatab ka ta enda stabiilsust ja muudab küpsemaks."

Tänak sai eile lõppenud Mehhiko rallil kuuenda koha ning hoiab MM-sarja üldarvestuses seitsmendat positsiooni. Monte Carlost võttis ta seitsmenda ja Rootsist viienda koha punktid.