Viidas sai Monzas testida juba esmaspäeval ja teisipäeval, kuid SR3 autoga. Siis läks kõik õlitatult ning Viidas näitas testimisel sekundi jagu paremat aega kui hilisem SR3 ajasõidu võitja. SR8 masinaklassis oma autoga sõites tekkisid aga kahjuks probleemid.

"Reedel oli kaks vabatrenni ja käisin selle jooksul kokku kaheksa korda boksis autot seadistamas. Monza rajal on pikad sirged ja järsud pidurdused ning pidurid saavad korralikult vatti. Mul oli kahjuks algusest peale ka piduritega probleeme. Olid küll uued klotsid ja kettad ning pedaal ka parajalt jäik, aga seisma kuidagi ei saanud. Monzas tuleb sageli 270 km/h pealt 50 km/h peale pidurdada vaid 150 meetriga, aga mul tuli sellistes situatsioonides tohutu kaotus. Pidurid läksid blokki, mis kulutas rehve ja pidin ka neid vahetama. Kahjuks ei saanud seadistust ka kvalifikatsiooniks päris paika ning seetõttu oli aeg vastavalt viies ja kolmas," nentis Viidas.

Laupäeva õhtul peetud esimeses sõidus tegi Viidas korraliku sõidu ning kerkis lõpuks viiendalt kohalt poodiumi teisele astmele.

"Kohe kui stardituled kustusid, sain kolmandaks, aga esimeses S-kurvis andsin taas kaks kohta käest ja langesin uuesti viiendaks. Sõidu käigus tõusin veel enne boksipeatust neljandaks. Nii kui boksiaken avanes , käisin kohe sees ära, sest rehvirõhud olid juba lõhki läinud. Boksi järel tõusin kolmandaks ja lõpu eel konkurendi rehvi lõhkemise tõttu teiseks. Sõidu järel avastasime, et motor oli töötanud arvatavasti viimaseid minuteid – mootoriruum oli õli täis ning lisaks oli generaatoriga probleeme, liikusin vähema võimsusega ainult aku pealt. Mul isegi vedas, sest kestnuks sõit veel paar ringi, surnuks mu auto ilmselt välja," märkis Viidas.

Teise sõidu eel vahetati mootor ja generator ära, kuid oodatud tulemust see ei andnud.

"Startisin kolmandana, kuid andsin kohe ühe koha ära. Teises sõidus pidin juba ka boksis 20 sekundit kauem olema ja rajale tulin pärast boksi uuesti kuuendana. Sõidu käigus möödusin veel kahest konkurendist ja kuigi vahepeal sain ka kolmandale kohale lähemale, ei õnnestunud poodiumile siiski kerkida," kahetses Viidas.

Hooaja punktiarvestuses langes aga terve hooaja vältel liidrikohta hoidnud Viidas teiseks Monzas mõlemad etapid võitnud Bradley Smithi järele. Lisaks anti reedesel sõitjate koosolekul teada otsusest tühistada Spa etapi tulemused, millega jäi Viidas ilma sõiduvõidu punktidest.

"Rehvide lõhkemise tõttu turvalisuse kaalutustel etteantud piirangutega leidis Bradley juba Spas sobivaima seadistuse ning ta on praegu teistest selgelt üle, ringi peale nii sekund-poolteist. Kuna viimasel etapil Barcelonas lähevad kordamisele ka Spa kaks sõitu, võivad jõuvahekorrad veel muutuda. Sellepärast lähen veel enne otsustavat etappi Barcelonasse testima, et saaksin ka enda auto konkurentsivõimeliseks. Mul on seal terve päev, millest tuleb maksimum võtta," sõnas Viidas.