„Kuigi Kevin Korjuse tänavune kuues koht (Renault’ 3.5 sarjas) jääb alla Sten Pentuse mullusele neljandale kohale, on tegemist ikkagi väga kõva tulemusega. Kas või seepärast, et Kevin võitis tervelt kolm etappi. Ei maksa arvata, et debütandi staatus talle mingit allahindlust andis. Pigem vastupidi, kaheliitriste sarja võitjana oli Kevinil lausa kohustuslik kõrgemas klassis – kas või ajuti – muljet avaldada,” ütleb Vabamäe tänases Eesti Päevalehes.

„Samal ajal on võimatu mitte märgata, et suvevaheaja järel teenis Kevin senisele 110 punktile vaid kümme lisaks. Vaevalt ta seitsme nädalaga sõiduoskuse minetas, pigem peitus ebastabiilsuse põhjus tiimis. Väga kummaline, sest Tech1 on aastaid kuulunud vormel Renault’ absoluutsesse tippu ja võitis mullu parima tiimi karika nii kahe- kui ka 3,5-liitristel. Kaheliitriste sarjas Kevini põhikonkurent olnud Tech1 piloot Arthur Pic aga vajus toona samuti hooaja teisel poolel täiesti ära.”

„Mis tulevikku puudutab, siis praegu on iga hooaeg Kevinile kõige tähtsam ja edasi läheb ainult raskemaks,” jätkab Vabamäe. „Seni on ta sammunud ülesmäge, sisuliselt on kogu ettevõetu õnnestunud. Nüüd tuleb kohaneda uue olukorraga, kus kõik ei pruugi kohe laabuda, aga seegi on professionaalsele võidusõitjale vältimatult vajalik oskus.”

„Gravity noorte sõitjate programm annab Kevinile hea šansi edasi liikuda. Teisalt on eksimisvõimalus väike – kui hakkama ei saa, ootavad uued tahtjad juba ukse taga. Niisugune süsteem pole inimsõbralik ja paneb sõitjad tohutu pinge alla, aga annab ka tulemusi. Red Bulli noorteprogrammide „hakklihamasina” läbinud Sebastian Vetteli peale ei hakka enam ussi- ega püssirohi...”