Triisa võitis selles arvestuses tänase katse, teine eestlane, Mart Meeru (Husqvarna) oli kaheksas ja jätkab kokkuvõttes viiendal kohal.

Tänane katse oli ilmaolude tõttu muudetud, kokku oli pandud ära jäänud kuuenda ja tänase katse osad. Lõpp-punkt jäi ikka samaks, varasematest Dakaridest tuttav Uyuni Boliivias.

Täna oli tänavuse Dakari maratonkatse esimene osa. Kui Malle-Moto sõitjatele see suuri muudatusi kaasa ei too, sest nemad sõidavad nagunii ilma kõrvalise abita, siis ülejäänud sõitjad peavad tänasest samuti taustajõududeta hakkama saama, sest nende meeskonnad sõitsid otse Dakari kaheksanda katse laagrisse.

Triisa tegi täna väga hea päeva, peale 400 kilomeetrist ülesõitu toimunud 160-kilomeetrisel katsel oli ta oma klassi võitja, edestades teiseks tulnud Manuel Luccheset 5.47-ga. Meeru oli kaheksas, kaotades kaasmaalasele pisut üle poole tunni.

Senine Malle-Moto liider Jose Julian Kozac (KTM) kaotas täna kõvasti aega, kui tema tsikkel veeti kaasvõistleja poolt nööri otsas katse finišisse ja sealt edasi tänasesse laagrisse. See tähendas, et ta kukkus üldarvestuses kolmandaks (+1:04.47). Teisel kohal on peale seitsmendat katset Lyndon Poskitt (+52.15), Meeru on viiendal kohal (+2:10.31).

Tsiklite üldarvestuses olid meie mehed katsel järgnevatel kohtadel: Triisa 32. (+27.24) ja Meeru 71. (+1:01.52). Tänase katse võitis mootorratturitest Ricky Brabec (Honda), üldliider on aga peale tänast katset inglane Sam Sunderland (KTM).

Autode arvestuses jätkab liidrikohal Peugeot`l kihutav Stephane Peterhansel, kes kasvatas edu meeskonnakaaslase Sebastien Loebi ees ühele minutile ja 57 sekundile. Järgnevad Nani Roma (Toyota) ja Cyril Despres (Peugeot) juba 11- ja 14-minutilise kaotusega.

Teisipäeval sõidetav Dakari kaheksas katse toob sõitjad mägedest allapoole, kui tullakse tagasi Argentinasse. Salta, kus asub laager, on 1100 meetri kõrgusel ja see tähendab ka temperatuuride tõusu. Siiski on pea 900 kilomeetri pikkusel päeval vaja tõusta veel 4500 meetri kõrgusele. Päev algab Uyuni laagrist välja sõites lühikese ülesõiduga, millele järgneb 492-kilomeetrine katse, mille sees on piiriületuse tarbeks taas neutralisatsiooniala.