Kui auto välimus jääb samaks, siis kere all on toimunud 80-protsendiline muutus, kirjutab WRC koduleht. Lisaks 1,6-liitrise mootori arendamisele on tehtud muudatusi ka näiteks radiaatoris, jahutussüsteemis, elektroonikas ja ülekannetes.

"Nii suuri muudatusi pole me ilmselt oma autodele teinud ilmselt Focuse loomisest saadik," sõnas Wilson. "Ja selleks ajaks, kui me lõpetame tuleval nädalal Cumbrias oma testid, on uus auto läbinud juba umbes 5000 kilomeetrit. Seda on rohkem kui enne uue Focuse, Fiesta ja Super 2000 väljatulekut."

"Ott ja Elfyn on teinud tõesti head tööd (uue autoga) ning ma arvan, et see on väga oluline, et meie kaks põhimeest on õnnelikud. Nad mõlemad on olnud kohal kõikidel testidel ning andnud teineteisele tagasisidet. Loodetavasti aitab see meil kohe esimesel päeval välja tulla võimalikult hea seadega."

Projekti suurust arvestades on arusaadavad ka kõrged eesmärgid, mis meeskond oma sõitjatele hooaja teiseks pooleks on pannud.

"Kahe noore sõitja puhul peame olema realistlikud. Kuid ma tahaksin loota, et hooaja teises pooles, kus meil on kombinatsioon rohkem kogenud Otist ja Elfynist ning uuest masinast, suudame võidelda poodiumikohtade eest. See oleks meie jaoks tugev eesmärk," lisas Wilson.

Enne Portugali rallit (21-24 mai) on kavas Argentiina ralli (23-26 aprill), kus M-Sport kasutab veel vana masinat.