Kiiruskatse 21. kilomeetril sõitis Tänak vastu teepiiret ning lõhkus vasaku esimese ratta. Eestlased pidid ratta alt ära kruvima ning jäid ootama puksiiri. Enne katkestamist hoidis Tänak kõrget kolmandat kohta. Päeva esimese katse lõpetas ta viiendana, reedel saavutas aga kolm katsevõitu.

Kuna M-Sporti mehaanikud tegid Tänaku auto parandamisel head tööd, saab eestlane homsel võistluspäeval super-rally süsteemis taas starti asuda ning viimasest kuuest kiiruskatsest osa võtta.

"Läksime täna hommikul starti sama hea tundega kui eile õhtul. Muidugi on mul on asfaldil tuntavalt vähem kogemust kui kruusal. Samas olime olukorras, kus pidime kõvasti pingutama ja minu hinnangul näitasime me päris head kiirust," rääkis Tänak võistluspäeva lõpus M-Spordi pressitiimile.

Tänast avariid analüüsides, leidis eestlane, et saatuslikuks osutus viga legendis: "Lõpuks sai saatuslikuks üks halb märge legendis - üks kehv märge, ühes kurvis, kui tegelikult oli meil kurve 26 kilomeetri jagu. Legend oli liiga optimistlik, me kihutasime barjääri ja seetõttu tuli ka ratas ära."

"Homme tahan rajale minna ja vaadata, mida võimalik teha on. Täna oli meie peal teatav surve ja me pidime kõvasti pingutama. Nii et hetkel on hea selle pingeta sõita. Tahan leida ilma pingutamise ja surumiseta selle mõnusa piiri ning saada asfaldil head tunnetust," lõpetas Tänak.