Üle mitme aasta tõeliselt palavates oludes peetud ringrajavõistlus esitas väljakutse kõigile - autodes kerkis temperatuur kohati 50-60 kraadini, mootorid kippusid üle kuumenema ja ka pealtvaatajail oli raske lõõskava päikese käes vastu pidada.

Vaieldamatult võib päeva edukaimaks meheks pidada Honda Civicul sõitvat Karl Raudseppa. Seitsme osavõtja seas noorteklassi kiireim ajasõit, ülekaal mõlemas finaalis ja kirsina tordil ka Superfinaali uhke võit.

Seitsmendal etapil triumfeerinud Karl Raudsepp koges noorteklassis suurimat konkurentsi Toyota Yarisel võistlevalt Steven Puustilt. Mitmel korral õnnestus noorel pärnakal jõuda ka löögiulatusse, kuid mõlema finaali võit tuli Raudsepale kindlalt. Puust lõpetas teisena ja Enar-Klaus Kunman tuli Kairo Kallase ees kolmandale kohale. Karl Raudsepale kuulub ka kolme etapi kokkuvõttes välja antav Superkrossi Ringraja karikas.

Vabaklassi kaheksa mehe konkurentsis võidutses Lada Samaral Erki Spordi ridades võistlev Erko Eriste. Kui esimeses finaalis suutis Martin Seppam oma vahepeal kaotatud liidripositsiooni Eriste ees sõidu lõpuks taastada, siis teises finaalis õnnestus Eristel lähimate jälitajatega ohutu vahe sisse sõita ja edu lõpuni kasvatada. BMW 325-l võistlev Indrek Nilson haaras kahe sõidu kokkuvõttes teise positsiooni ja teise sõidu neljandana lõpetanud Martin Seppam jäi kokkuvõttes kolmandaks.

Kolme ringraja etapi kokkuvõttes võitis Superkrossi Ringraja karika kahe punktilise eduga Indrek Nilsoni ees Erko Eriste, kellest nelja punkti kaugusele jäid veel Silver Havamaa ja Kalle Kütt.

2WD ajasõidus jäi sel korral peale nooruke Janno Ligur, kelle järel jäi napilt teiseks Lauri Telling. Finaalides tõotas esikohale tulla suuresti Tellingu ja Liguri duell, kuid üllatuslikult katkestasid mõlemad mootoriprobleemide tõttu.

Seekord olid tegijateks hoopis Ain Heamäe ja üle aastate taas rajale naasnud Margus Suigusaar. Finaalsõitudega õnnestus Suigusaare ees võitjaks tulla Heamäel, kolmandaks jäi Vahur Kupper. Vaatamata probleemidele viimasel etapil kindlustas Lauri Telling endale kahe eelnenud etapi võiduga Superkrossi Ringraja karika.

Ladasid oli stardis viis. Kiireimat sõitu näitas Kalmer Vaht, kellele järgnes Gert Ilves. Kolmandale kohale platseerus Andres Rohtla. Oma debüüdi teinud kardiradadelt tuntud Marten Teppan pidi küll mootori probleemide tõttu katkestama, kuid küsimusele: „Kumb meeldib rohkem, kas auto või kart?" oli vastus kindel: „Auto ikka!"

Superfinaali, kuhu pääsevad iga klassi kaks kiireimat sõitjat, võitis tartlane Karl Raudsepp. Esikohalt startinud noorsportlane hoidis oma positsiooni finišilipu langemiseni ja lõpetas napi edumaaga Martin Seppami ees. Kalmer Vahtist möödunud Erko Eristel purunes paar ringi enne lõppu amort ja tema rajalt väljasõidu ning katkestamise tõttu lõpetas Kalmer Vaht kolmanda kohaga.

Superfinaali karika saatus on sel hooajal veel lahtine. Seni toimunud seitsme etapi jooksul ei ole õnnestunud mitte kellelgi Superfinaali võita kahel korral ja nii ongi karikale võrdselt konkureerimas vähemalt seitse autosportlast.

Krossi klassis oli startijaid seitse. Võitjaks tuli Honda Civic Type-R-il Silver Havamaa, kellele järgnes Honda Civicul Kairo Kallas. Kolmandaks tuli Peeter Peek Nissan Sunny GTI-l.

Järgmine etapp toimub 8. augustil Taali krossirajal.