DMACK-i boss Dick Cormack rääkis ajakirjale Autosport, et võimsamad jõuallikad toovad kaasa ka suurema rehvikulumise ning selle ohu vähendamiseks tehtavad muudatused vähendavad jällegi teel pidavust ja kärbivad kiirust.

"Meie ja Michelin anname endale aru, et kulumise tase tõuseb märgatavalt, eriti kruusa peal. See tähendab, et me peame selle vastu võitlema rehvisegu ja isegi mustri muudatustega. Kui me süvendame turvisemustrit, annab see rehvile pikema eluea, aga samal ajal peame me suurendama turviseplokkide vahet ning see tõmbab paratamatult pidavust alla," rääkis Cormack.

Cormack usub, et uued rehvid teevad elu eriti raskeks MM-sarja liidril, kes peab reeglite järgi esimesena startima. "Puhtal sõidujoonel pakub uus rehvisegu endiselt head pidamist, aga esimesena startival autol on järgmisel aastal veel raskem teel püsida," ütles ta.

Samuti võitlevad rehvitootjad FIA reeglimuudatuse vastu, mis näeb kulude kokkuhoiu mõttes vaid ühe rehvikomplekti kasutamist päevas.

"Kestvussõidu ja rallispordi vahel on vahe. WRC põhimõte on läbida iga katse nii kiiresti kui võimalik ja üks komplekt päevas seab sellise teguviisi tõsise kahtluse alla. Need autod maksavad 450 000 naela tükk ning räägitakse 250 naela säästmisest rehvide pealt - sellel ei ole mõtet," pahandas Cormack.