Kvalifikatsioon oli Nürburgringi rajal äärmiselt tasavägine ja näiteks kõik osalejad mahtusid napilt 0,8 sekundi sisse. Aroni kaotus kiirematele oli vaid 0,3-0,4 sekundit. Tihe konkurents aga tähendas isegi napi kaotuse puhul kolmeks võistlussõiduks stardikohti kuus, seitse ja kaheksa.

"Vabatreeningutega võrreldes õnnestus ajasõitudeks tublisti kiirust parandada ja esimene kvalifikatsioon oli päris hea," kommenteeris Aron. "Aga teises ajasõidus ei saanud tiheda liikluse tõttu rehve korralikult soojaks ja seetõttu polnud ka aeg kõige parem."

Nürburgringil on möödasõiduks võimalusi vähe ja esimeses sõidus Aronil oma stardikohta parandada ei õnnestunud ning finišeeris kuuendana. Uustulnukate arvestuses tõusis eestlane aga poodiumi kõrgeimale astmele. Teise sõidus tegi eestlane hea stardi ja esimese ringi järel oli ta tõusnud neljandale kohale, kus püsis ka võistluse lõpuni. Taas tõusis ta poodiumile ka uustulnukate seas, seekord teisele astmele. Kolmandat sõitu alustas Aron kaheksandalt kohalt ja püsis sel kohal pikalt, aga siis üritasid paar sõitjat hulljulgeid möödasõite ning tekkinud segaduses langes ta esikümnest välja.

"Esimeses sõidus tõusin viiendaks, aga minu ees sõitnud tiimikaaslasel oli tehniline probleem, meil tekkis väike arusaamatus ja kaotasin seetõttu ühe koha," nentis Ralf Aron. "Tegin teises sõidus väga hea stardi ja lisaks kadusid veel kaks konkurenti eest ära ning nii tõusingi neljandaks. Aga kõige olulisem oli, et saavutasin nendes kahes sõidus head kohad uustulnukate arvestuses - esimese ja teise koha. Kolmandas sõidus polnud mingil põhjusel head hoogu ja seejärel sõideti mulle veel külje pealt sisse, mille tõttu sai ka auto viga. Järgmine etapp toimub Imolas, mis on mul üks lemmikradu ja mulle hästi tuttav."

Sarja eelviimane etapp sõidetakse Imola ringrajal Itaalias kolme nädala pärast.