Tänavuse Pont-de-Vaux Mondial võitis viiendat korda kolmekordne Euroopa meister prantslane Romain Couprie, kes sõitis tänavu koos kaasmaalaste Yoann Gillouin'i ja Jay Clement'iga. Teise koha said samuti prantslased Antoine Cheurlin, Julien Marin ja Randy Naveaux ning kolmandaks tulid kiired itaallased Andrea Cesari, Simone ja Mauro Perazzolo Mastronardi.

Kui eelmisel hooajal võistles Järvloo eestlaste Addinol Pole Position Quad Team ridades koos Martin Toovise ja Henri Mündiga, siis tänavu kuulus ta rahvusvahelise DV Racing teami koosseisu.

"Sellel aastal sõitsin DV Racing tiimis ehk quadi valmistas meile Marc de Vries. Ühtekokku oli DV tiimis kolm ekipaazi, peale meie olid seal ka hollandlaste ja inglaste meeskonnad. Minu tiimikaaslasteks olid vanad head sõbrad soomlane Olli Koskela ja Marc ise. Meie selle aastane tiim oli väga suur ja abikäsi palju ning nii hästi toimivas tiimis oli ikka super tunne sõita," tutvustas oma tänavust meeskonda Järvloo. "Neljapäeval oli tehniline kontroll, kus vaadati kõik varustus ja quad üle ning selle läbisime ilusti. Reedel sõitsime kvalifikatsiooni ja Olli tegi meile hea 20nda aja. Õhtul oli aga linnas koos quadiga poodiumil suur avamine, kus toimus ka tiimide tutvustus."

"Laupäeval anti Le Mans'i kuulsast autovõidust tuttav start, kus võistlejad jooksevad oma masinani ja siis käivitavad need ning asuvad seejärel kihutama. Meist alustas Marc ja sõitis alguses 16ndal kohal ning tema vahetus kestis poolteist tundi. Siis sõitis Olli ja samuti poolteist tundi. Minu vahetuse alguses selgus, et mootor sööb õli ja peame iga järgneva boksipeatusega 1 liitri õli lisama, mis aga röövis väärtuslikku aega. Mina sõitsin esimese sõidu lõpuni ja sõiduaega kogunes üks tund. Seejärel viidi quad kinnisesse boksi ja parandada seal ei tohtinud. Teise sõidu start anti kell 20:00 ja mina alustasin ning sõitsin pea 45 minutit. Alguses ei saanud masinat käima, aga mõni ring hiljem olin juba 19ndal kohal, kuid siis läks quadil gaas katki ja sain vaevu boksi. Gaasi vahetamisele kulus palju aega, mille jooksul langesime 77ndale kohale. Kui masina korda saime, läks Marc rajale ja sõitis tunni ja 20 minutit. Siis tuli Olli kord ja tema sõitis tunni ja 40 minutit ning siis läksin mina ja lõpetasin sõidu, sõiduaega tuli öösel mul samuti pea tund ja 40 minutit. Lisaks kadusid minu sõidu ajal pidurid ja hiljem selgus, et klotsid olid ära kulunud," võttis oma seiklusterohke esimese päeva kokku Järvloo. "Kui õli lisamine ja gaasivahetus kõrvale jätta, siis sujus meie kõigi sõit väga hästi."

"Pühapäeval anti start päeval, aga hommikul sadanud vihm oli raja väga halvaks muutnud. Olli alustas ja pidi sõitma pool aega ja Marc lõpetama, aga 50 minutil lõpetati sõit, kuna ajavõtt ei suutnud enam sõitjaid tuvastada, kuna muda oli nii palju. Täpselt sellel hetkel lõpetas ka meie quadi mootor töölepingu ja Olli jäi raja äärde. Hiljem selgus, et see viimane sõit on tühistatud ja kohad anti välja laupäeva kahe etapi tulemuste ehk 9 tunni põhjal ja selle tulemusena kuulus meile 28. koht," selgitas Järvloo.