Ralli esimese päeva lõpetasid liidritena Kaspar Koitla-Andres Ots (Mitsubishi Lancer EVO 9), kes edestasid Plangit-Sarapuud vaid 0,43 sekundiga. Teise päeva teisel katsel kaotasid aga Koitla-Ots rehvipurunemise tõttu pea neli ja pool minutit ja kukkusid konkurentsist välja. Plangi-Sarapuu tõusid liidriteks ja nende hoog sellega ei raugenud, kui nad võitsid kõik järgmised katsed ja kokku jäi nende arvele 8 katsevõitu, kokku oli katseid 11.

„Äärmiselt hea tunne on olla Talsi ralli võitja, meie jaoks oli see täiuslik ralli, kõik sujus nii sõidu kui tehnika poolelt. Kahju on muidugi, et Kaspar täna konkurentsist langes, oleks olnud põnev seda lahingut edasi pidada. Ise aga hoidsime sama tempot edasi, kuid saime sõita juba pingevabamalt, sest järgmiste meesteni oli aega ja liigseid riske võtma ei pidanud. Väga hea on alustada kruusahooaega võiduga,“ rääkis Siim Plangi peale võidukat Talsi rallit.

Roland Murakas-Kalle Adler startisid viimasele katsele olles neljandal kohal, kuid suutsid selle katsega mööduda kahest Leedu meeskonnast, Samsonas-Varža ja Švedas-Sakalauskas ning lõpetada ralli Plangi-Sarapuu järel teise kohaga, kahe Eesti meeskonna vahe jäi 51,09 sekundi peale.

„Väga rahul tulemusega, Leedu sõitjad olid kiired ja ralli käigus sai selgeks, et tempo on siin ikka päris kõva. Viimasel katsel võtsime rohkem riske ja see õigustas ennast, teine koht on igati väärt tulemus sellise konkurentsiga rallil,“ võttis Roland Murakas võistluse kokku.

Koitla ja Ots kaotasid viimasel katsel sõiduvea tõttu üle minuti aega ja nende lõppkoht üldarvestuses oli 17, omas klassis olid nad seitsmendad.

Esiveoliste, kuni 1,6 liitriste autode klassis tuli aga eestlastel vastu võtta tagasilööke. Rallit hästi alustanud Karl Martin Volver-Margus Jõerand (Peugeot 208 R2) olid alguses oma klassi esikoha konkurentsis, kuid said neljanda katse starti hilinemise tõttu 20 sekundit ajatrahvi. Päeva lõpetasid nad kuuendatena omas klassis, samas arvestuses sõitvad Kenneth Sepp-Tanel Kasesalu (Ford Fiesta R2) olid üheksandad ja Gustav Kruuda-Ken Järveoja (Ford Fiesta R2) 11. kohal.

Kaheksandaks katseks olid Volver-Jõerand tõusnud ona klassi kolmandaks, kuid järgmisel katsel pidid nad väljasõidu tõttu katkestama, meeskond ise oli peale väljasõitu korras. Ralli viimasel katsel katkestasid ralli väljasõidu tõttu Sepp-Kasesalu, kes viidi peale väljasõitu igaks juhuks haiglasse kontrolli. Kruuda-Järveoja lõpetasid Talsi ralli oma klassi kaheksandal kohal.

Eesti autoralli meistrivõistluste kolmas etapp, Neste Oil Harju Rally sõidetakse 29.-30. mail Harjumaal.