Kui vanalt hakkasid autospordiga tõsisemalt tegelema?

10-aastaselt alustasin kardiga, viis aastat hiljem istusin vormelisse. Kõigepealt osalesin Soome meistrivõistlustel ja aasta hiljem NEC sarjas. Seega on mul vormeliroolis lõppemas kolmas hooaeg.

Kuidas sa üldse vormeliteni jõudsid? Keda pead selle eest kõige rohkem tänama?

Olen kõik aastad sõitnud T.T.Racing Teamis. Kuna 2008. aastal liikusid nad edasi vormelitesse, siis avanes mul võimalus seda proovida. Kindlasti tuleb selle eest kõige rohkem tänada mänedžeri Raivo Tamme ning isa Aivar Korjust.

Mitu etapivõitu sa sel hooajal oled saanud? Millist võitu pead neist kõige olulisemaks või magusamaks?

19 sõidust olen võitnud 12. Kõige magusamaks võib pidada esimese sõidu võitu vihmasel Magny-Coursi rajal, kus edestasin pearivaali Arthur Pici kõigest mõne kümnendikuga ning viimasel ringil vahetasime mitmel korral kohti.

Kas see oli sulle ka üllatuseks, et olid terve hooaja niivõrd stabiilne ja koguaeg parimate seas?

Oli küll. Kui hooaja alguses lootsime kohta esikuuikus, siis peale esimest etappi oli endalegi suureks üllatuseks seista poodiumil.

Millal otsustad, kas hakkad uuel hooajal sõitma Renault 3.5 sarjas või kuskil mujal? Kas on ka mingi tähtaeg selleks määratud?

Otsustada tuleb ära oktoobri lõpuks, novembri alguseks. Otseselt tähtaega pole antud, aga mida varem uue hooaja plaanid selgeks teen, seda rutem saan ettevalmistustega alustada. Aga niisama kiirustades ei tohi otsust muidugi langetada.

Mis sarjade vahel sa uuel hooajal valid?

Eelkõige käib valik ikka vormel-Renault 3.5 ja vormel-3 vahel. Need on hetkel ainsad optimaalsed valikud.

Kas on mingi lootus sind näha GP2 sarjas?

Ei ole.

Kas oled proovinud Renault 3.5 masinaga sõita?

Oktoobri lõpus peaksin saama oma 30-40 ringi sõita. Eurocupi võitja saab Renault 3.5 autot testida, seega peale Barcelona etappi peaks mul see võimalus tulema.

Millised on sinu suhted Renault F1 tiimiga?

Arvan, et positiivsed. Olen mõned korrad vestelnud ka tiimi bossi Eric Boullieriga.

Mida sa kaks nädalat tagasi Monzas Renault F1 tiimis täpsemalt tegemas käisid?

Renault 3.5 esimesed viis ja mina saime võimaluse minna vaatama, kuidas see asi päriselt ikka toimib. Lihtsalt seletati kuidas asjad käivad. Saime liikuda boksides ja kohtusime mitmete väga põnevate inimestega. Tegemist oli lihtsalt nö. ekskursiooniga.

Kui suureks hindad tänasel päeval võimalust, et pääsed kunagi vormel-1 sarja võistlema?

Suhteliselt väikeseks.

Kuidas jääb vormeli kõrvalt aega tavapäraseks noore mehe eluks? Kuidas koolis läheb?

Aega on piisavalt, hinded on siiani korras. Tuleb lihtsalt pingutada, et ei laseks ennast lõdvaks.

Kas suur edu on ka sponsorites tähelepanu äratanud?

Mina ei tegele sponsoritega. Mul puudub ülevaade, kui palju edu on nendega suhtlemist mõjutanud. Sellega tegeleb Raivo Tamm.

On mõni meeskond huvi tundnud, et kutsuda sind juba oma F1 masinat testima?

Ei, selleks on kindlasti veel liiga vara.

Kes on sinu arvates hetkel vormel-1 sarja kõige andekam võidusõitja?

Minu arust on kõige kiiremad Hamilton ja Vettel, kuid Alonsot tuleb tunnustada selle eest, et ta on kiire ning ta teeb ääretult vähe vigu.

Kes on see inimene, ilma kelle abita sa ei oleks täna kindlasti nii kaugel, kui oled?

Ilma mänedžeri Raivo Tammeta poleks ma nii kaugel. Tema on see, kes on kõige selle taga, et ma üldse sõita saan. Samuti on sponsorite tugi see, mis aitab mul võistelda ning kindlasti on terve perekond ja sugulased mind alati toetanud ning aidanud.