"Kõige tähtsam oli kogemuste hankimine, sest ajaliselt polnud meil kedagi püüda," kommenteeris Miko. "Sõitsime rahulikus tempos ja tõusime vähehaaval teiste katkestamiste arvelt, aga selline see autoralli kord juba on. Väga tähtis oli teenida punkte ja see õnnestuski. Mõnedel kiiruskatsetel võisin oma sõiduga rahule jääda, aga mõnedel taas mitte. Aga tulemusega olen üldiselt rahul."

Kuigi teekate oli Prantsusmaa asfaldirallil tunduvalt parem kui näiteks eelmisel etapil Saksamaal, olid olud taas keerulisemad. Nii nagu võistluse esimesel päeval, nii esines ka teisel päeval rohkelt katkestamisi.

"Palju oli selliseid ootamatuid kohti, mis üllatasid," kommenteeris Miko. "Kohati oli rajal mõnes kurvis väga palju kruusa, ja mägedes oli jällegi vihma sadanud, mille tõttu oli asfalt mõnes kohas märg ja väga libe. Sõitsin nendel lõikudel nii ettevaatlikult, et vanaema käib piima järel kah kiiremini. Aga tähtis oligi lõpuni sõita ja vajalikke kogemusi hankida. Kui Saksamaa ralli järel arvasin, et too oli mu seni kõige raskem võistlus, siis nüüd arvan, et Prantsusmaa ralli oli see kõige raskem."

WRC Academy viimaseks etapiks on 10.-13. novembrini sõidetav Walesi ralli, mis on ka kogu MM-sarja viimaseks etapiks.