Etapi puhuks esmakordselt kesklinna ehitatud ringrada oli kõike muud kui lihtne. Kitsad kiired ja metsikult raputavad kurvid pakkusid pilootidele tõsist väljakutset ning pealtvaatajatele huvipakkuvaid intsidente. Kõige ohtlikum oligi Beerhausi kurv, mida võeti täiskiirusel ning kohati oli seejuures vormelauto täielikult õhus.

"Pärast kübaratrikki Penbays olime Kuala Lumpuri jõudes enesekindlad, aga samas ei osanud värskelt valminud linnarajal täpselt midagi eeldada. KL on minule esimene tänavarada - ilusate vaatamisväärsuste ja paljude pealtvaatajate keskel on täiesti imeline sõita. Keeruline oli väga piiratud ajaga saada jagu kitsastest, hüplikest ja ülimalt tehnilistest kurvidest, samas kohanesin kiiresti ja edasine oli juba puhas nauding," rääkis Rump.

Rump võitis esimese kvalifikatsiooni napi 0,01 sekundiga ning teise juba veenva 0,9 sekundiga, mis tagasid talle vastavalt esimese stardiruudu 1. ja 3. võidusõiduks ning esimese võistluse kiireim ring 1. stardiruudu 2. võistlussõiduks.

Martin võitis kõik kolm võistlussõitu, juhtides neid stardist finišilipuni ja kindlustades sellega Formula Masters sarja liidripositsiooni 54-punktini.

"Nädalavahetus läks väga hästi, minu team KCMG näitas tipptaset ja koostöö oli paigas. Pärast niivõrd nõudlikul tänavarajal võistlemist olen sõitjana ühe väärtusliku kogemuse võrra rikkam," lisas Rump.

Järgmine etapp sõidetakse Hiinas Zhuhai International ringrajal 18.-20. septembril.