Nii mõlemas treeningsõidus kui ka kvalifikatsioonis parimat kiirust näidanud eestlane oli superkvalifikatsioonis napilt kolmas, saades esimeseks võistlussõiduks vastava stardikoha. Kuna eelneval etapil Koreas teenitud teise koha eest tuli seekord kanda 35kg lisaraskust, oli poodiumi kõrgematele kohtadele keeruline tõusta. Lisaraskustest ja rüselusest kaassõitjatega hoolimata lõpetas Rump esimese võidusõidu turvaliselt kolmandal positsioonil.

Teise võistlussõitu startis Rump taas kolmandalt kohalt. Teises kurvis sai eestlase auto konkurendilt löögi, mille tulemusena vigastasid teravad keredetailid Rumpi sõiduvahendi tagarehvi. Mõni ring hiljem oli sunnitud eestlane täiskiirusel lõhkenud rehvi tõttu katkestama.

Martin Rump: „Nädalavahetuse positiivne külg oli väga hea kiirus ning üha tugenev ja enesekindlam positsioonivõitlus. Õpin endiselt iga etapiga palju ja tegin ise võidusõitjana edusamme. Superkvalifikatsioonis on vaja neid sajandiksekundeid, millest seekord puudu jäi, oma kasuks sättida.

Võistlussõitudes olime tugevad ja konkurentsivõimelised kohustuslikust lisaraskusest hoolimata ning topeltpoodium oli käega katsutav. Kahjuks pole autospordis kõik enda teha – lõhkenud rehviga ei saa võidu sõita. Võin õnnelik olla, et suutsin auto täiskiirusel kontrolli alla sundida. Punktiseisu üle ei saa enam õnnelik olla, aga Shanghaisse lähen, täis enesekindlust."

Rump hoiab üldarvestuses 110 punktiga 5. kohta. Juhib Alessio Picariello 151 punktiga.

Hooaja viimane etapp toimub 3 nädala pärast 4.-5. Novembril Shanghai F1 ringrajal koos World Endurance Championship etapiga.