Ogier leidis, et juhtunut ei saa võtta liiga dramaatiliselt ega hakata ülemääraseid turvameetmeid rakendama.

„Ralli on riskialdis sport,“ sõnas Ogier portaalile Autosport.com. „Alati leidub kohti, kus pole hea välja sõita. Võtke või Col de Turini katse Monte Carlo rallil, seal on mitmeid ohtlikke lõike – kui sõidad välja, siis ongi kõik. Saad seal teha elus vaid ühe avarii. Sarnaseid katseid on rallidel aasta ringi. Loodetavasti ei taba traagilised õnnetused rallisõitjad, igatahes mitu head aastat pole neid juhtunud.“

Ogier leiab, et auto turvalisust tuleb kindlasti parandada, ent teed peavad jääma samaks: „See on siiski ralli. Me võime teatud paikadesse põhupalle paigutada ja muud säärast, kuid see, mis juhtus Tänakuga, on lihtsalt halb õnn. Ta lõhkus auto ja sõitis välja vales kohas.“

Ogieri meeskonna Volkswageni boss Jost Capito leiab samuti, et selliste kummaliste õnnetustega tuleb arvestada, kuid ülereguleerimist tuleks vältida.

"See oli täiesti uus situatsioon, auto vajus vee alla. Kas me vajame nüüd jälgimissüsteemi, mis töötaks ka vee all? Kui hooaja jooksul on vaid kaks või kolm kohta, kus võib analoogne õnnetus juhtuda, siis on ehk parem, kui meil on paat ja sukelduja, kes suudab turvalisust tagada," leiab Capito. "Kõigiks õnnetusteks, mis võivad maailmas aset leida, ei ole lihtsalt võimalik valmistuda. Peame jääma mõistlikuks ning vaatama, mitu korda võib taoline asi üldse juhtuda."