Üle poolesaja sõitja püüdlevad kui mitte Eesti või võistlusklassi rekordi, siis vähemalt vastase võidu poole. Proovile pannakse autode võimsus, võistlejate sõiduoskused ning reaktsioonikiirus.

Eesti ja Läti meistrivõistluste ning karikasarja võistlusklasse on sel võistlusel kokku 16, nende seas autod ja mootorrattad. Iga võistlushuviline leiab endale sobiva võistlusklassi ning pealtvaatajail on, mida vaadata! Võimsaimad autod sõidavad outlaw-klassis, kus kehtivad kõige rangemad turvanõuded. Sellised autod on püstitatud ka Eesti ja rajarekordeid. Näiteks Reino Poom sõitis oma dragsteri ehk redelautoga mullu uueks Eesti rekordiks 7,771 sekundit.

Siiski ei ole kiirendusvõistlus ainult tuunitud autode pärusmaa. Tänavaautod saavad võistelda kahes võistlusklassis. Tänavaautoga võistlema asumine on lihtne – erilisi ettevalmistusi selleks tegema ei pea ning ei tohigi, sest auto peab olema tänavalegaalne ehk sellises seisundis, mis võimaldaks neil läbida kas või tavaline maanteeameti tehniline ülevaatus. Võistlustel osalemiseks tuleb sõitjal lihtsalt panna selga pikkade säärte ja käistega riided ning pähe kiiver. Eelmisel hooajal osales tänavaautode klassides kokku 51 võistlejat. Võistlusväliselt toimuvad ka „Test ja Tune“ sõidud, mis on mõeldud tänavaautode ja mootorrataste testimiseks.

Lisaks kogenud sõitjatele ja võimsatele autodele tulevad rajale ka noored, 12-17 aastased sõitjad, kes osalevad võistlusklassis junior bracket. See on noortele autohuvilistele hea võimalus end proovile panna ning selgust saada, kas kiirendusvõistlus võiks olla spordiala, millega tulevikus rohkem tegeleda. Noored võistlevad poolel distantsil ehk 201 meetril. On märkimisväärne, et 15-aastane Marcel David Tõeleid näitas mullu stardis väga häid reaktsiooniaegu, mis tegi silmad ette ka vanameistritele.

Pealtvaatajad saavad mõnusalt võistluste kulgu jälgida tribüünidelt ning lapsed saavad mängida lastealal. Samuti on võimalus kahe võistluspäeva vahelisel ajal telkida selleks spetsiaalselt ettevalmistatud alal.