"See tähendab põhimõtteliselt seda, et ma andsin oma volitused ja sõnaõigused neile ning nad hakkavad minu eest rohkem tiimidega rääkima. Eesmärk oleks saada mind ikka kuhugi tehasetiimi sõitma," ütles Kruuda Delfile ja Eesti Päevalehele.

Maailma tippudel on enamasti kõikidel olemas agentuurid või inimesed, kes nende eest tähtsaid läbirääkimisi peavad. Eesti rallimaastikul see väga tavapärane samm ei ole, kuid aitab noore rallisõitja karjäärile kahtlemata palju kaasa. Mänedžerid, kes rallimaailmas sõitjate eest asju ajasid, olid omal ajal olemas ka Urmo Aaval ja Markko Märtinil.

"Tippudel on enamjaolt olemas inimesed, kes nende eest räägivad, sõitja tegeleb ikka enamus ajast sõitmisega. Eestis see väga tavaline ei ole. Eks see ole uus ka meie jaoks. Loodan, et kõik läheb hästi ja kuhugi poole toimub nüüd areng. See oli meie jaoks õige samm edasi," sõnas Kruuda.

V&V Sport Managemendiga sõlmiti kolmeaastane leping klausliga seda veel kolme aasta võrra pikendada. Sellega võttis Kruuda endale kohustuse rallisõitja karjääri kindlasti jätkata, et mänedžerid saaksid eestlast üldse suurtele tiimidele pakkuda. Tiimi juhivad soomlased Atte Varsta ja Kim Vatanen, kellest viimane on Eesti Autospordi Liidu presidendi Ari Vataneni poeg.

"Eks see teeb meie elu natuke lihtsamaks, aga tänu sellele ei tohi ma lasta endale enam pausimomenti. Pean ikka vaeva nägema ja raha leidma, et sõita nii kaua, et nemad saaksid oma ja mina oma tööd teha," lisas Kruuda.

"Kohapeal ei tasu istuda"

Kruuda sõidab järgmisel aastal suure tõenäosusega Poola tiimis C-Rally. "Leping pole veel alla kirjutatud, aga seda tiimi me jahime," ütles Kruuda. V&V Sport Management pressiteates lisatakse, et Kruudal on plaanis kaasa teha valitud WRC2 sarja etappidel ja 2014. aasta juulis aset leidval Rally Estonial, mis tuleval aastal on esimest korda ka Euroopa meistrivõistluste kalendris.

"Kui raha leiame, tahaks kaasa teha ka mõnel Eesti etapil ja ka Soome meistrivõistlustel," sõnas Kruuda ise.

V&V Sport Management hoolitseb lisaks Kruudale ka ERC sarja pilootide Craig Breeni ja USA rallikrossi sarjas sõitva Topi Heikkineni tuleviku eest.

Kuidas management tiimini üldse jõuti? "Aasta alguses, kui ma sõita ei saanud, võtsin ennast kätte ja käisin Kreekas ja Portugalis legendi kirjutamas, et see ära ei ununeks ja siis ma rääkisin ja tutvusin seal erinevate inimestega, kellega jäin suhtlema. Näitasin nägu ja suhtumist, tänu sellele sellise lepingu ka sain. Kunagi ei tasu kohapeal istuda, edasiminekuks tuleb ikka maailmas ringi liikuda."