"Hetkel on ebaselge, mis me teeme ja kas me teeme. Teen kõik selleks, et me saaks midagi teha," tutvustas Kruuda oma tänavuse aasta plaane, mille läbiv märksõna on ebamäärasus.

"Sajaprotsendilist vastutust minna vastu pikale hooajale, mis meie puhul tähendaks kuute etappi, ei julge vastu võtta. Eelarvest on koos 60 protsenti, aga selle klausliga, et ma nendel kuuel etapil osalen. Kui jääb hooaeg poolikuks, langeks see summa 20 protsendile."

Praegunegi eelarve on Kruudal koos suuresti tänu sellele, et eelmisel aastal enne Soome rallit karusselilt maha astuti. Portugalis tuli Kruudal leppida WRC2 klassi 11. kohaga, Itaalia ralli jäi katki tehnilistel põhjustel ja Poola rallilt tuli kolmas koht.

"Eelmise aasta ebaedu oli meie jaoks mõistagi negatiivne. Olin küll kõige kiirem, aga erinevate probleemide tõttu kippusid inimesed selle asja ära unustama ning seetõttu oli mul raske selleks aastaks head pakkumist saada. Oleks suutnud terve hooaja ilusti ära sõita, oleks olukord roosilisem," rääkis Kruuda.

"Ühel hetkel olukorrast aru saades otsustasime hooaja poolikuks jätta, et saada eelarve kokku selleks aastaks. Tänu sellele ongi meil koos rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, aga ei taha enam poole hooaja pealt raha juurde otsida - nii kannataks mentaalne pool. Nii ei saa ka seda sporti teha."

Optimistliku prognoosi kohaselt loodab Kruuda MM-hooaega alustada Portugali rallist maikuus. Siis oleks veel võimalik WRC2 arvestusse kirja minevad kuus etappi kaasa teha ning tiitli pärast võidelda.

Vahepeal on Kruuda testinud Peugeot järgmise aasta R5 masinat (Peugeot ja Citroen järgmisel aastal üheks tiimiks - toim). "Vaimu hoian soojas rallivideoid vaadates ja legendi täiendades," lisas ta.

Juhtugu mis tahes, igatahes Rally Estonial lubab Kruuda suvel stardis olla. "Kui midagi teha ei õnnestu, siis Rally Estonial pean ikka olema. See on juba nagu kohustus," sõnas ta.