Kvalifikatsioonis sõitis ta 76 võistleja seas välja 13. aja, kuid oli esimese eelsõidu sunnitud katkestama pärast stardis toimunud suurt avariid. Edasi jätkas eestlane tõusvas joones ning lõpetas järgmised eelsõidud vastavalt 9. ja 3. kohal. Viimases, neljandas eelsõidus võitles ta end lõpuks seitsmendaks ja see oleks vaatamata avasõidu ebaõnnele taganud kindla finaalikoha. Kuid tehniline komisjon leidis, et eestlase kart ei vastanud tehnilistele tingimustele ja tema viimase sõidu tulemus tühistati.

Seega pidi ta üritama finaalipääsu läbi lohutussõidu, kuid seal 18. stardikohalt esikuuikusse jõudmine näis peaaegu lootusetu. Talvar tõusis üheksandaks, kuid sellest ei piisanud ja ta jäi seekord punktideta. Kokkuvõttes pole lootused kõrgele kohale siiski kadunud, sest Rotaxi EK-sari koosneb neljast etapist, millest arvesse läheb kolm. Järgmine etapp sõidetakse juulis Suurbritannias.

Tiimijuht Aimar Talvar: „Kahju, et seekord niimoodi läks. Konkurents on väga tihe ja esimesel etapil oli meil kõvasti õnne, seekord aga vedas algusest peale viltu.“

Talvar Racingu karditiimil on mai lõpp-juuni algus üldse väga töised. Vaid nädal enne Itaalia võistlust sõideti Lätis Kandavas Balti karikavõistluste avaetapp ja järgmisel nädalavahetusel toimuvad Leedus sama sarja teine ja kolmas osavõistlus.

Balti sarja avaetapil Kandavas sai Aavo Talvar tiimi parimana teise koha klassis Rotax Max, kuna võitja, AGS Racingu esindaja Kairo Kivi näitas kohati lausa kosmilist kiirust. Kolmanda kohaga tulid Kandavast koju Remo Rahula (Rotax Max) ja Gabriel Dominic Sergo (Rotax Junior) ning viiendaga Marlon Tiik (Micro 60).