Päev algas tiimile väga hästi, kui 85cc masinaklassis osalev Henry Vesilind sõitis kvalifikatsioonis välja teise aja, jäädes kiireima aja sõitnud Andreas Hiiemäest ainult pool sekundit. Avasõidus haaras Vesilind kohe liidrikoha ja heitles esimesed ringid ägedalt Hiiemäega esikohale, kuid viimati nimetatu tegi mõned sõiduvead ja langes esikoha konkurentsist ning Vesilind sai turvalise eduga võiduka lõpuni sõita. Teine sõit algas Vesilinnu jaoks samuti hästi ning selles sõidus ei ohustanud keegi tema esimest kohta ja HRC Honda Racing noor sõitja sai kirja väärtuslikud 50 maksimumpunkti ja etapi esikoha. Poodiumi madalamatele astmetele tõusid veel Meico Vettik ja Hiiemägi.

“Ajasõidus sain teise aja ja olin sellega rahul ning esimesse starti läksin mõttega sõit võita. Stardikurvist väljudes sain võistlust juhtima ja Andreas küll paar korda proovis, kuid ebaõnnestus. Seejärel sõitsin Meicoga paraja vahe ja hoidsin seda lõpuni. Teise starti läksin sama mõttega nagu esimesse. Stardikurvis olin teine ja sõitsin pool ringi liidri kannul, kuid siis sain temast mööda ning tekitasin jälle vahe ja hoidsin seda lõpuni. Kokkuvõttes olin esimene ja jäin sellega väga rahule,” rõõmustas noor krossimees.

MX1 klassis osaleva Priit Rätsepa jaoks algas päev veelgi paremini, kui ta edestas kvalifikatsioonis kõiki konkurente eesotsas Tanel Leoki, Gert Krestinovi, Harri Kullasega ja lõpetades kiirete külalisvõistlejatega naaberriikidest. Avasõidus sai Rätsep stardist hästi minema ja hoidis terve sõidu hea sõbra Kullase järel teist kohta, kuid veidi jäi puudu, et esikoht haarata. Teine sõit algas Rätsepale analoogselt esimesele ja Kullasega sõideti ratas rattas esimesed ringid, kuid siis tuli tsikkel raja äärde parkida.

“Päev algas hästi, kuid lõppes kehvasti. Kvalifikatsiooni kiireim ring tuli natuke üllatusena, aga see näitas, et ma olin konkurentsis. Esimene sõit alustasin võistlust kohe teisel kohal ja neljakesi tegime kõva tempot kuni lõpuni välja. Paar korda oli isegi olukord, kus sain Harrit rünnata, aga ta suutis situatsiooni alati päästa. Gert ka surus lõpus korralikult, nii et selle teise koha eest sai kõvasti pingutada! Teises sõidus algas kõik samamoodi ja väga hästi. Sõitsin teisel kohal ja võitlesin Harriga, kuid siis andis tehnika järele... aga kuna kihutame maailmatasemel kiiruste juures, siis viime ka mootorite osad ekstreemsete pööreteni ning temperatuurideni. Pole ime, et vahest midagi järele annab. Kahju ainult, et see esimesel Eesti meistrivõistluste etapil juhtus, sest jäin punktidest ilma ja seda vahet on nüüd väga raske tagasi teha. Aga võitleme edasi, hooaeg on veel pikk ees,” ütles Rätsep optimistlikult.

HRC Honda Racingu Juss Laansoo sõnul oli HRC Honda Racingu telgi all nii päikest kui vihma: “Võidusõitjad olid väga tublid ja tasemel. Henry sai enda esimese EMV etapivõidu 85cc klassis Honda CRF150rb sadulas, mis on väga tubli sooritus pärast haigusega võitlemist. Päeva esimeses pooles oli rajal kohti, kus ma teadsin, et ta suudab paremini esineda, kuid päeva edasi liikudes läks sõit sujuvamaks ja paremaks. Lõpuks tuli tema poolt ilus ja turvaline sõit. Palju õnne Henryle, tema perele ja toetajatele. See oli aga eile ja täna peab juba järgmise nädalavahetuse poole edasi vaatama.”

“Väga kõva sooritusega sai hakkama ka Priit MX1 klassis, sest Pärnu etapil oli kohal terve meie 2014 aasta rahvuskoondise meeskond. Priit lõpetas esimese sõidu teisena Harri Kullase järel ning oli samal positsioonil ka teises sõidus, kuni meie tehnikat tabasid probleemid ja Priit pidi raja kõrvale jääma. Eks see selgub homme hommikuks, mis meie tsikli probleemiks oli. Tehnikasport on tehnikasport! Viperdused ei ole sellistel hetkedel meeldivad, kuid esmatähtis on see, et Priit jäi ise terveks ning saab enda tublit tööd jätkata. Olen kindel, et eilsed stardid andsid noortele meestele indu ja enesekindlust ning loodetavasti liiguvad HRC Honda Racingu sõitjad kindlama ja ilusama sõidu suunas edasi!”