"Otsus osaleda sellel etapil tuli viimasel hetkel, kuna see hooaeg olen olnud keskendunud ainult Euroopa sarjadele ning treeninud ka vastava mootorrattaga, mis on palju lahjem tavalisest 600-kuubikulisest tsiklist. Vihur Motosport tiim pakkus mulle aga võistlusteks kompetentset Yamaha R6 ratast, millega näitasin Auto24ringil väga head ringiaega ja otsustasin jahtida Superstock 600 B klassis võitu," kommenteeris Kovalenko, miks ta otsustas üldse startida.

"Kvalifikatsioonis sõitsin ainult kaks ringi, sest mu ringiaeg oli juba enda klassi parim ning otsustasin hoida vormi ja rehve kaheks järgnevaks võistlussõiduks. Kahjuks otsustasid organisaatorid panna kõik klassid võistlussõitudeks kokku," lisab Kovalenko pettunult. Eestlanna pidi seetõttu startima koos 1000-kuubikuliste mootorratastega.

"Sportklasse tavaliselt ei panda niiviisi kokku ja käisin organisaatoritega suhtlemas, et selline otsus võib olla sõitjate jaoks ohtlik. Kahjuks ei tehtud minust välja ning ma otsustasin lihtsalt keskenduda oma sõidule. Stardis sain väga hästi minema ning kasutasin esimeses kurvis sisemist trajektoori, kui äkitselt kallutas mulle suur 1000-kuubikuline tsikkel lihtsalt otsa. Selle tagajärjel kukkusin maha ja lohisesin mööda maad lootuses, et keegi minust üle ei sõidaks. Tõustes sain kohe aru, et vasaku käega on midagi viga, kuna sõrmi oli raske liigutada. Praeguseks olen saanud arstidelt kinnituse, et vasakus käelabas on luumurd," lisas Kovalenko.

Seda, kui kaua vigastusest paranemine võib aega võtta, ei osanud Kovalenko prognoosida.