Maardus kõige kiiremas A klassis osalenud Kahro võistles suuremal MX1 klassi tsiklil, Euroopa meistrivõistlustel ja teistel tähtsamatel võistlustel osaleb ta aga tänavu veel EMX250 või MX2 klassis. Kvalifikatsioonis sõitis Kahro Karel Kutsari ja Aigar Leoki järel välja kolmanda aja. Esimeses sõidus sai Kahro stardivõidu ning juhtis sõitu viienda ringini, kui temast möödus Kutsar, kes ka sõidu Estonian Express Racingu sõitja ja Leoki ees võitis. Teist sõitu asus juhtima Kutsar, kuid ta kukkus kohe avaringil ning langes mitmeid kohti. Seejärel tõusis liidriks Leok, kellest peagi möödus Kahro. Kutsar suutis end siiski Leokist mööduda ja teiseks tõusta, kuid vigadeta sõidu teinud Kahro jäi talle püüdmatuks. Kahe sõidu kokkuvõttes kuulus seega esikoht ja TOP200 liidrikoht Kahrole Kutsari ja Leoki ees.

Täna Lätis toimunud mudakrossil oli Kahro MX1 ja MX2 klassi ühises kvalifikatsioonis 14. Esimese sõidu, mille esikolmiku moodustasid lätlaste MM-lootus Pauls Jonass, tema kaasmaalane Davis Ivanovs ja Priit Rätsep, lõpetas Kahro kuuendana ja MX2 meestest oli ta 3.. Teises sõidus oli esikolmik sama, mis avasõiduski ning Kahro koht seekord üldis 7s ja MX2s taas 4. Kahe sõidu kokkuvõttes võitis MX2 klassi Jonass, teise lätlase Karlis Sabulise ja Indrek Mägi ees, Kahrole kuulus neljas koht.

“Päevad pole vennad. Tänane mudakross Läti meistrivõistlustel ei õnnestunud mul üldse. Esimene sõit tulin tagant ja jõudsin 3ndaks ning sõidu lõpuosas sain juba Sabulisele üsna lähedale, aga mõned ringid jäid puudu. Teises sõidus sain stardist Jonassi järel teisena minema ja siis hakkas juhtuma: kõigepealt pani Jonass külje maha ja mina tõusin liidriks, aga kaua puhast prilli ja esimese koha pealt sõitmist nautida ei saanud, sest pidurdasin ise esiratta alt ära ja kukkusin. Tsiklit ei saanud siis veel tükk aega käima ning langesin üle 10 koha ning parim, mis sellest olukorrast teha andis oli 4s koht ning kokkuvõttes olin ka neljas. Päevaga kindlasti rahul pole, aga mis sa teed, vahel kka juhtub!"

“Maardu võistlus oli väga hästi korraldatud, kuna starte oli palju ja üldjuhul kipuvad sellised päevad pikaks venima. Siin aga kutsuti juba järgmise klassi sõitjad enne starti, kui eelmise sõidu omad lõpetasid ning tänu sellele sai väga kiiresti uue sõidu peale lasta. Rada oli väga hästi ette valmistatud ja siin kohal suured tänud rajameister Lembit Nõlvakule! Lisaks vedas ka ilmaga ja saime sõidud kuiva ilmaga sõidetud. Lätis ning Soomes ja Rootsis nii hästi ei läinud, kuna seal toimunutel võistlustel sadas nii vihma kui lund,” rääkis meeskonna juht Andrus Möllits. “Meie meeskonna eesmärgiks oli teha üks tugev trenn enne järgmisel nädalavahetusel Kegumsis toimuvat EM-i teist etappi ning selle ka Erki sai. Täna olid Lätis aga hoopis teised tingimused ja eks raske oli kõigil ning heaks tulemuseks oli ka natuke õnne vaja. Erki hea päeva rikkus kindlasti teise sõidu kukkumine, aga eks seal mudas on see lihtne ja kõigil juhtub! Eilne võit ja tänane sõidu kiirus on positiivsed märgid ning annavad kindlasti nii Erkile kui ka tiimile positiivsed emotsioonid tulevasteks võistlusteks.”

Nagu eelpool mainitud, siis Estonian Express Racing tiimi järgmine tähtsam etteaste ongi 30. aprillil ja 1. mail Lätis toimuv EM-etapp, mis peetakse koos maailmameistrivõistluste järgmise etapiga.