Kuuendal võistluspäeval sõideti lõpukross: 1,2-kilomeetrisel Navarra ringraja kõrvale äsja spetsiaalselt ehitatud rajal kuus ringi, kuhu starditi klasside kaupa eilse seisu paremusjärjestuse alusel vastupidises järjestuses.

Raja esimesed paar kurvi kulgesid ringraja asfaldil vaheldumisi kruusaga ning mitme sõidu stardis leidis aset kukkumisi ja paljud sõitjad jäid troppidesse kinni. Korraldaja oli tolmu kartes raja ka väga üle kastnud - see oli mudane ja libe.

Eesti tiimi jaoks oli kõige olulisem, et kõik sõitjad turvaliselt finišisse jõuaksid ja seda nad ka tegid.

Mitteametlike tulemuste kohaselt saavutas Eesti meeskond koosseisus Veiko Rääts (E1, KTM), Priit Biene (E1, Husqvarna), Martin Leok (E2, KTM) ja Rannar Uusna (E3, KTM) kõrge viienda koha USA, Suurbritannia, Tšehhi ja Rootsi järel.

„Rajad läksid siin väga ekstreemselt auku. Sõitsime ka selliseid radu ja sellisel pinnasel, mida me Eestis kunagi ei koge,“ ütles võistluse kokkuvõtteks Martin Leok. „Kõik sõitjad tegid väga stabiilsed ja tugevad tulemused. Seda me tulimegi siia tegema, andma endast parimat. Ka tehnika pidas vastu ning abimeeskond töötas suurepäraselt.“