Omas klassis SP4+SP5 saavutati kuue startija hulgast kolmas koht. Eesmärk – jõuda esimeste eestlastena Nürburgringi ööpäevasõidul finišisse – sai täidetud esimesel katsel. Üldse tuli võistluse starti 175 autot, finišisse jõudis 137.

Väiksemaid tehnikadefekte oli eestlastel üksjagu: kabiini valgusti kukkus laest alla, neljas käik ei püsinud sees, üks esituli kustus, klaasipuhasti läks katki. Kõik need kõrvaldati boksipeatuste ajal. Ainus tõsisem probleem oli tühjenev aku, kuid õnneks avastati see boksipeatuse käigus ning pärast aku vahetust toimis kõik perfektselt.

Kuigi Nürburgringil on sadu täiesti tavaline ja ilmaennustus lubas märga ilma, oli laupäeva õhtul mahasadanud paduvihm isegi seal erakordne. Rada jäi kohati sõna otseses mõttes vee alla, lisaks piiras nähtavust udu. Eestlastest istus sel ajal roolis meeskonna kogenuim Peep Pihotalo, kelle sõnul tuli kurvides sõita äärekivide ja sirgetel mälu järgi – lihtsalt midagi polnud näha. Kuuendal sõidutunnil kell 22.45 peatatigi võistlus punase lipuga. Jätkati alles kell kaheksa hommikul, kuid rada püsis niiske viimase sõidutunnini.

166. kohalt startinud eestlased järgisid täpselt lahinguplaani – auto peab võimalikult rohkem rajal olema ja liikuma. BMW 325 Coupé numbriga 133 kerkiski edetabelis järjest kõrgemale. Kui sõitu hommikul pärast pausi jätkati, oldi 144. kohal, finišis aga juba 113. Läbiti 64 ringi, neist kiireima tegi Roul Liidemann ajaga 11.32,175.

Võistluse võitis Black Falconi tiimi Mercedes SLS. Bernd Schneideri, Jeroen Bleekemoleni, Sean Edwardsi ja Niki Thiimi juhituna läbis see 88 ringi.