"Paar nädalat tagasi võtsime vastu otsuse, et osaleme ikkagi ka selle aasta Rahvuste Supermotol. Mina ja Prants olime kohe kindlad, kuid Edik vajas veidike mõtlemisaega, kuna tal ei olnud kohe tsiklit võtta. Siis tuli meile appi Aigar Leok, kes läbi oma heade tutvuste TM'is ajas Edikule ka tsikli välja," rääkis Patrick Pals.

Ta jätkas: "Tegemist on selle aasta maailmameistri prantslase Thomas Shareyre treeningtsikliga ja tänu sellele saime ka Edikult "ja" sõna kätte. Mina ja Prants plaanisime juba ammu, et kui võistlustele läheme, siis sõidame nädal enne võistlust minema, kuna 27. september oli viimane päev selle raja peal trenni teha. 24 tundi järjest sõitmist ja olimegi Jesolos kohal. Ilm oli hea ja pühapäevane treening oli samuti igati asjalik, sest kohal oli palju sõitjaid ja krossilõigu kasutus ka lubatud."
Tsikli seadistamisega läks terve päev
"Tulime just selleks Jesolo rajale trenni, kuna tegemist on ülimalt tehnilise ja füüsiliselt raske rajaga. Asfalt on ka täiesti omamoodi, kohati ülimalt libe ja samas kohati meeletu pidamisega. Tsikli seadistamisega läks peaaegu terve päev, kuni olime leidnud amortidele ja rehvidele kõige sobivama seade. Nüüd suundume Pomposa ja Ottobiano radadele treenima ning Edik liitub meiega kõige eelduste kohaselt reedel," vahendas mees muljeid võistluspaigast.
"Kokku on tulemas 17 tiimi ja paljudes nendest on MM-sarja parimad sõitjad. Tulemusi ennustama ei hakka, aga eks iga mees annab endast parima ja kui tehnika ka kenasti vastu peab, siis küll see tulemus ka tuleb," lisas Pals.

"Eks mulle tuli see minek veidi ootamatult, aga ma ei näe selles erilist probleemi, sest mõned aastad tagasi sai Portugali Rahvuste Supermotole samamoodi lühikese etteteatamisega mindud. Alguses ma kahtlesin kõvasti, aga kuna Aigar suutis tsikli rentida, siis oli juba lihtsam otsustada," rääkis selle aasta MX2 klassi Eesti meistrivõistluse neljas mees Edik Kuusk.
Kuusk, kelle viimane supermotovõistlus oli kaks aastat tagasi toimunud Rahvuste Supermoto Bulgaarias, jätkas: "Tegemist on selle aasta TM-iga, mis peaks itaallaste sõnul konkurentsivõimeline olema, aga eks see selgub juba kohapeal. Enda poolt ma suurt probleemi ei näe, sest vorm on hea ning reedel saan ka tsikliga Jesolo lähedal testipäeva teha ning selle enda jaoks sobivaks seadistada."
Lõpptulemust raske ennustada
"Kuna toona Portugalis toimus võistlus kiirel ja laial rajal, kus füüsiline ettevalmistus ei mänginud erilist rolli ja kõik suutsid algusest lõpuni kiirelt sõita, siis Jesolo peaks mulle paremini istuma, kuna see eeldab head füüsist. Esialgse info ja piltide järgi sarnaneb see rada rohkem Eesti radadele, sest on ka kardirada kus on ka korralik krossilõik ja kuna ma olen tänavu ainult Saku krossirajal liiva sõitnud ning koormusega harjunud, siis Itaalias hätta ei tohiks jääda," lisas Kuusk.

"Väga raske on lõpptulemust ennustada, sest kohal on enamus maailma tippudest ja osadel on ka juuniortiimid, kus ka kiired sõitjad. Esimene eesmärk on kindlasti pääs A-finaali ja kui see täidetud, siis on plaan esikümme. Poistel on praegu hoogu ja arvan, et need eesmärgid on täiesti reaalsed, muidugi kui tehnika vastu peab, sest tegemist on ikkagi tehnikaspordiga," arvas meeskonna juht Marco Pals.

Itaalias asub starti 17 meeskonda 14-st riigist. Laupäeval sõidetakse Jesolos kvalifikatsioonisõidud ja pühapäeval finaalid. Võistluse tulemusi saab reaalajas jälgida siit.