Sel nädalavahetusel pidasid driftijad Rapla Kardirajal maha tulise lahingu, et veel viimast korda sel hooajal jagada poodiumikohti. Tänavaklassis osales 25 sõitjat. Publikul pettuda ei tulnud – mehed andsid võistlusel endast parima. Kvalifikatsioonisõidud möödusid heitlikult, sest laupäeva hommikul sadas vihma ning rada hakkas sõitude alguseks kuivama. Mida sõit edasi, seda enam kuivasid mõned rajaosad ning osa rajast on ikka veel märg. Nii saidki 25 sõitjast kvalifikatsioonipunkte ainult 9, ülejäänud reastati kurvi sisenemise kiiruse põhjal. Kvalifikatsioonisõitude võidu noppis Martin Vaga, kellele järgnesid Jarmo Luht ja Harold Valdma.

Võistluspinge säilis kuni autasustamiseni. Finaalsõitu pääsemiseks tuli seljatada hulgaliselt konkurente. Seni teistest ülekaalukalt parem olnud Martin Vaga sattus esimeses eliminaatorvooris vastakuti Jako Pinoga, kes küll sõitis esimese ringi väga hästi, teenides selle eest lausa 75 punkti, ent Vaga sõit hinnati lausa 87 punkti vääriliseks. Seejärel oli Vaga vastaseks Kristo Künnapas, kes eksis oma mõlemas sõidus ning võis nüüd minna asju kokku pakkima. Poolfinaalis oli Martin Vaga vastaseks Allan Lätt, kes vahepeal oli seljatanud oma kaks vastast. Paraku ei ole isegi Martin Vaga eksimatu ning finaalsõitu siirdus Allan Lätt, kelle finaalivastaseks sai Harold Valdma. Ka Valdma võitles ülekaalukalt teel finaal – tal tuli selleks võita kiirendusradadelt tuntud Marje Salumetsa ja Margus Mangust. See polnud Valdmal keeruline. Ent keeruliseks läks alles finaalis – vastaseks oli ju väga stabiilselt häid sõite teinud Allan Lätt, kel ei ole puudust ei julgusest, kiirusest ega oskustest. See, et Lätt sõidab oma igapäevases kasutuses oleva diiselautoga, ei ole takistuseks – auto on piisavalt võimas, et osav juht sellega finaalsõidu võiks võita. Finaalsõidud Läti ja Valdma vahel olid jõulised ja vaatemängulised, ent teisel ringil eksisid mõlemad sõitjad. Kuna ülekaalukat paremust polnud, otsustasid kohtunikud anda võistlejatele uue võimaluse. Kordussõitudes oli Lätt siiski pisut parem ja nii ta astuski ihaldusväärsimale poodiumiastmele – esikohale.

Kuigi võistluse põhirõhk oli tänavaklassi viimasel etapil, sest pro-klassis on hooaja parimad juba selgitatud, tulid rajale ka osa pro-klassi autodest. Erandkorras lubati osaleda ka turvalisusnõuetele vastavatel tänavaklassi autodel. Nii asusidki lihtsalt auhindadele võistlema Rait Lember, Kristjan Klemets, Urmo Täheste, Karl-Sander Lebbin ja tänavaklassist liitusid veel Harold Valdma ja Jarmo Luht. Üllatuslikult oli neist kõigist parem neist noorim sõitja Harold Valdma. Tema ülekaal kvalifikatsioonis oli suur – paremuselt teise tulemuse saavutanud Urmo Täheste jäi temast maha üle 10 punktiga. Paraku ei suutnud Valdma vastu panna tandemsõidu kuningale Rait Lemberile, kellele pidi alla vanduma ka kogenud Kristjan Klemets. Nii võttiski võidu Lember, Klemets pidi leppima teise kohaga. Võistluses kolmandale kohale väljus võitjana Valdma, kes seljatas Urmo Täheste.

Nii saigi läbi 2012. aasta Eesti drifti meistrivõistluste hooaeg. Sõitjaid oli tänavu rekordiliselt palju – põhiline juurdekasv on olnud tänavaklassis, mis on hüppelauaks tõeliselt adrenaliinirohkele pro-klassile.