Delfi püüdis Siku kinni ralli hooldusalas Gapis, Prantsusmaal. Kuigi ralli nimi on küll Monte Carlo, kihutatakse Monacos vaid kaks viimast päeva ehk nädalavahetusel.

Asfaldirallidel on igal sõitjal õigus omada nö luureautot, kes kaks-kolm tundi enne katset raja läbi sõidab ja viimaste teeoludega tutvub. Tänakul ja Raigo Mõlderi heaks teevad luuretööd soomlane Timo Kankkunen ja Kuldar Sikk.

"Meie kontrollime legendi ja teeme sinna märkmeid. Timo ütleb, mis ma sinna pean kirjutama, et pidamist paremaks saada. Me ei paranda legendi, vaid märgime üles, kus on lumi, jää või pori, kust saab lõigata jne. Mina helistan Raigole ja annan teada, et see lehekülg, see koht, seal on selline asi. Tema teeb oma legendi parandused sisse," kirjeldas Sikk oma rolli.

Sikk on ise Tänaku ja Urmo Aava kõrval osalenud kokku viiel Monte Carlo rallil ning peab seda kogu kalendris üheks keerukaimaks. "Eks ta ole sama tricky kui kõik teisedki. Monte Carlo on juba selline, et siin ei ole ühtegi lihtsat olukorda, et lähed ühe rehviga peale ja kõik on hästi. Siin testikatsel katsetatakse samuti erinevaid variante," rääkis ta.

Milliseid soovitusi Otile hooaja esimeseks ralliks kaasa anda? "Tuleb võtta rahulikult. Siin on olud nii palju muutunud, et keegi ei oska enam öelda, mis toimub. Tuleb otsast sõitma hakata ja eks siis näha ole, mis saab. Päris piima ei kannata vedada, aga esimesel võistlusel väga hulluks ka ei tasu minna. Tuleb vaadata, kuidas tundub ja kuidas läheb," sõnas Sikk.

Kuigi Sikk kuulub M-Spordi tiimi siseringi, ei tea ta täpselt, mida meeskond Tänakult sel hooajal ootab. "Üks asi on see, mida tiim ootab, teine see, mida kodus fännid ootavad ning kolmas, mida ta ise ootab. Loodame, et tuleb hea hooaeg ja ta sõidab hästi," ütles ta.

Ülejäänud aastast, kui asfaldirallisid pole, sõidab Sikk Eesti meistrivõistlustel Kevin Kuusiku kõrval ning MM-rallidel loeb kaarti ukrainlasele Oleksij Kikireškole.

Neil minutitel on käimas Monte Carlo ralli testikatse. Kolme läbimise järel on Tänaku aeg paremuselt kuues.