FWT viimased kaks etappi sõideti 20.-21. märtsil Ocalas. Hildebrand oli testidel näidanud väga head kiirust, laupäeval tuli kvalifikatsioonist aga alles üheksas aeg. Üheksandana jõudis ta ka eelfinaali finišisse, ent mootor ei tahtnud kuidagi käia.

Finaaliks seadistati karburaator ümber, kuid seegi ei aidanud ja leppida tuli nigela 13. kohaga. Hiljem selgus, et tegelikult peitusid probleemid hoopis mujal: mootori sisselaskeklapp oli vigane ja kolvirõngast tükk välja murdunud.

Kuna kõik Kennethi kolm vahetut konkurenti lõpetasid laupäeval esikolmikus, langes ta punktitabelis teiselt kohalt kolmandaks. Vahed jäid aga nii väikeseks, et FWT üldesikoht ja pilet Rotaxi maailma karikavõistlustele olid veel täiesti reaalsed.

Pühapäevaks oli Kennethi kardi mootor taas võistluskorras ja vihmaga peetud ajasõidus näitas ta seitsmendat aega. Eelfinaalis tõusis Kenneth hiilgava stardiga neljandaks, siis sõitis üks kaasvõistleja vihmamärjal asfaldil talle tagant sisse ja Kenneth tegi pirueti. Kuna see juhtus esimesel ringil, lendas talle tagant veel viis karti otsa ning pärast sellist külakuhja oli edasisõit võimatu.

Õnneks kardi raam kannatada ei saanud ja finaaliks jõuti ka kõik avariis kannatada saanud kardi osad välja vahetada. Finaalis näitas Kenneth järjekordselt head võistlejanärvi, tõustes märjal rajal stardirivi lõpust seitsmendaks.

Kenneth Hildebrand: „Olen väga tänulik, et BTK Motorsports/Arrow Racing Team minusse investeeris ja andis mulle võimaluse osaleda Florida Winter Touril. Arrow' kardiraamide kohta on mul ainult kiidusõnu, kahjuks ei võimaldanud mootoriprobleemid kõrgemat lõppkohta saavutada."