63-aastane Blomqvist võtab veel praegugi erinevatest võidusõitudest osa, viimastel aastatel peaasjalikult Historic autodel, kirjutab ruudulipp.ee

Üks põhjus, miks Blomqvist Laitse Rally Park GP starti tuleb on kindlasti ka see, et ta pole varem väidetavalt tagaveolise Ladaga sõitnud.

Sõiduvahenditeks on siis Legendide klassis tänapäeva autoralli nõuetele vastavad Ladad.

Lihtne 11 MM-rallit võitnud Blomqvistil olema ei saa, sest konkurendid on tugevad - Nikolai Bolšihh Venemaalt, Eugenius Tumalevicius Leedust, Seppo Hannukainen Soomest ja meie sõitjad Raido Rüütel, Joel Tammeka, Ilmar Raissar, Hardi Mets ning Jaanus Ligur.

Priit Koik, Laitse Rally Park turundusjuht: "Otsustasime sel aastal rallilegendide kasuks, kuna kõik märgid näitasid, et tänavune aasta on selleks õige. Esiteks kohtusime mõnda aega tagasi Raido Rüütliga, kelle juured on siinsamas Laitses."

"Rüütli ettepanek oli, et miks mitte põimida kaks traditsiooni ning pidada võistlus tema isa, Hans Rüütli rändkarikale, mis viimati peeti eelmisel sajandil. Tookord võitis Ivar Raidam. Kuna Raido lubas ka ise starti tulla, siis oligi meil vaja talle vastaseid. Sealt hakkas juba asi edasi kooruma. Oleme rääkinud päris mitmete omaaegsete sõitjatega. Loomulikult on olnud ka äraütlemisi. Paljud on tahaksid sõita, kuid plaanid juba tehtud. Samas räägime sõitjatega edasi, praegu näiteks käivad läbirääkimised omaaegse legendi, Leedu rallimehe Stasys Brundzaga, keda peetakse Lada VFTSi loojaks."

Lisaks Legendide klassile on loomulikult stardis ka tänase päeva stardis Eesti ralliparemik, sõidetakse nagu ka eelmisel aastal, Laitse Rally Park paarisrajal mees-mehe vastu.

Oma tulekut on kinnitanud pea kõik Eesti tippsõitjad, kes kõik eelmise aasta võistluselt positiivse emotsiooni said. Sarnaselt Legendide klassiga pole ka see nimekiri veel lõplik, sest ka siin on sõitjaid tulemas piiri tagant.

Priit Koik, Laitse Rally Park turundusjuht: "Oodata on päris suuri nimesid ka väljastpoolt Eestit, kuid nende nimesid saame avalikustada hiljem."