Itaalias sõidetakse selle hooaja neljas etapp, kuid eestlanna jaoks on tegemist alles teise võistlusega selles sarjas. “Tegemist on juba neljanda etapiga, ent kahjuks pole ma saanud siiamaani kõigist etappidest osa võtta. Võistlesin esimesel etapil, mis toimus aprillis Aragonis ning peale seda on olnud pikem võistluspaus, mis nüüdseks kestnud juba kaks kuud,” selgitas Kovalenko. “Vaatamata eelnevale, tunnen, et see on minus pigem võistlusjanu juurde tekitanud ning motivatsiooni tõstnud. Sellel hooajal olen alustanud ka tihedat koostööd ajaloolise Vihur Motosport tiimiga, kelle alt ma ka Itaalias võistlen. Vihuri tiimis on minu treeneriks üks Eesti parimaid sõitjaid Marko Rohtlaan, kellelt olen lühikese ajaga juba palju õppinud ning püüan uusi teadmisi ja oskusi ka Misano rajal rakendada. Kahjuks antud rahvusvaheline sari näeb ette ainult kahte 30 minutilist treeningut ja ühte sama pikka kvalifikatsiooni, siis tuleb juba esimesest minutist ennast koheselt rajal kokku võtta. Hetkel ma endale suuri lootusi ei paneks, kuid kindlasti tahaksin seal eelmisest aastast paremat aega sõita ning naiste arvestuses võidelda esikolmikus.”

"Oleme Anastassiaga päris mitmeid sõidutreeninguid teinud, et tema kiirust kasvatada. Lihvisime palju kurvitehnikat ehk siis alates pidurdusmaa hindamisest ja lõpetades gaasi avamisega kurvist väljumisel. Kõik läheb iga korraga natuke paremaks, aga tööd on vaja veel edasi teha. Mis Anastassia puhul mind veidi üllatas on see, et ta uurib ja küsib pidevalt ka boksis ehk siis huvitub lisaks sõidule palju teooriast ning näha on, et tal on väga suur huvi kõvasti tööd teha ja edasi arendeda. Kui kõik samamoodi edasi läheb, siis on ta hooaja lõpuks hoopis teisel tasemel, kui eelmine hooaeg, sest ta sõidab juba praegu noortesarja Hondaga auto24ringil väga häid aegu," rääkis Vihur Motosport eestvedaja Rohtlaan. "Misano kohta, mis on mu lemmikrada ja olen seal ka mitmeid kordi sõitnud, andsin talle ka palju infot kaasa ehk siis, mis trajektoore kasutada ja kus äärekivisid kasutada, kuna see on sellel rajal oluline, kui tahad kiiresti sõita. Paljudel radadel tuleb äärekive vältida, kuna nende ehitus ei sobi kurvi lõikamiseks, aga Misanos on nad head ja sealt saab ringiagu kiiremaks teha. Tsikli seadistuse kohta annan aga Anastassiale nõu juba telefoni teel, kui rajalt esimesed andmed saan. Vihuri tiimile on sellisel suurel võistlusel osalemine väga oluline, kuna legendaarse Eesti meeskonna nimi seisab nüüd ka MM-tiimide seas."

Misano etapil on stardis 32 sõitjat, kellest 7 on naissõitjat. Trennid ja kvalifikatsioon toimuvad 17-18. juuni ning võistlussõit 19.juunil kell 15.15 kohaliku aja järgi.