NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
15.04.2018 19:43
justkui õige jutt , aga asjale tuleks ka teisest küljest vaadata. Eesti rekord on ikkagi Eesti rekord ja kui see püstitada , siis on igal juhul väärt saavutus. Seda enam kui ligilähedastki aega ei ole Eestis juba 38 aastat ujutud.
Kommentaar eemaldatud
    15.04.2018 21:05
    Zirk pole loomulikult maailmaklass. Aga üks parandustegur tuleks siiski sisse viia. On mõeldamatu, et Salnikov ja Stukolkin olid aastal 1980 puhtad. Moskva Olümpiamängude põhieesmärk oli näidata Brezhnevi diktatuuri eeliseid paljudel elualadel. Tsiviliseeritud kombed pole sealmaal veel nüüdki juurdunud, mistõttu uudiseid Venemaa dopingusportlastest tuleb ette üsna tihti.
15.04.2018 19:47
On olemas rahvuslik ja rahvusvaheline tase. Teada ammu.
Selleks ei pea tuntud treener olema et seda "välja öelda".
    16.04.2018 07:05
    ... kui lugeda ja vaadata meie olematust pallimängutasemest siis jääb alati tunne et kohe kohe võidame Euroliiga iga klubiga nii võimas värk on! Aga Zirk on tubli ja teeb head tööd. Kuikaugele jõuab maailmas näitab aeg.
15.04.2018 19:48
Alles see oli, kui Hunt oli vaat et maailma parim ameerika jalgpallur. Kuhu see kaine mõistus siis kadus?
15.04.2018 20:00
Zirk on tubli, minu meelest liiga karm artikkel. Kui kiirelt arvustaja ise ujuda suudab?
15.04.2018 20:11
Lubage mul rõõmu tunda igast rekordist. Olgu see siis isiklik rekord või kellegi maailmarekord. Meil on päikeselist aega niigi vähe.
15.04.2018 20:22
Kahju kui meie omas rahvuringhäälingus leiavad ära mainimist vaid rahvusvaheliselt läbilöönud sportlased, kellele medal sageli juba enne võistlust kaela riputatakse ja pärast hirmsasti pettutakse ja skandaalsed poliitikud. See on kõik, mis eesti inimesi huvitab.
15.04.2018 20:45
Rahvusrekordi piirmäär võiks ikka olla ja selle kallal ilkuda ei ole kirjatsuradel küll põhjust. Kirjatsura võiks siis ise tööd teha ja alati tuua juurde ka kehtiva maailmarekordi. Keegi ei keela. Las lugeja otsustab siis ise mida tahab uskuda. On see siis mõttetu saavutus-rekord või mitte.
Zirk on tubli poiss ja las ujub ja kui Eesti rekord langeb, siis on tore teada, vähemalt mul.
15.04.2018 20:52
See, kus Zirk maailmas paikneb, on teada. Aga kus paikneb maailma kontekstis artikli autor? Suudaks ta väljapool Eestit leida erialast tööd?
15.04.2018 20:56
Ja mida see Martinson nüüd siis öelda tahtis, kas seda, et Zirk on mõttetu ujuja või seda et kolleegid on tainad? Vot ei saanud aru. Või ehk lihtsalt tühikarjagast kirjatsura hale targutus?
15.04.2018 21:17
Äkki tasuks just edaspidi pikematele distantsidele keskenduda, sest 100 ja 200 on konkurents ülitihe ja maailma tippu jõudmine väga keeruline. Muidu nõus artikliga.
    15.04.2018 23:36
    Üldiselt nõus. Kuid 200m krooli paistab talle enim istuvat. Miks mitte ka 400m. Sprinterit temast ei tule kuna loodus ei andnud eeldusi(180cm vaevu aga Sprinterid ässad 190cm). Samas kiirust on piisavalt. Phelps ja Le Closi sprindi ajad pole enam mägede taga. Küll seda rammu ka tuleb veel juurde. Sümpaatne on,et poiss sai Ruddi juurest ära ja 400m peab oluliseks sest praegu on õige aeg aeroobset baasi laduda. Ilma selleta on võimatu ka 200m ujuda alla 1.45.
    15.04.2018 23:45
    Mainitud Phelps ja LeClos on keskmaa ujujad ässad. Nende sprindi aegadeni on tal alla poole sekundi ja võhm areneb ka paralleelselt. Zaitsev on veel ees on +190 kasvu ja jõulise lihaskonnaga aga mitte kauaks. Zaitsev on tõupuhas sprinter..
15.04.2018 21:42
Ausalt öeldes hakkab ikka juba ammu vastu see martinsonide ja pahvide targutamised. Kaks omast arust asjatundjat kes ise pole elus ühtegi sportlikku liigutust teinud aga jube targaks peavad ennast. Ei saa mina aru kuidas sellistel tobukestel üldse tekkis mõte hakata spordiajakirjanikuks kuigi pole varem olnud mingit kokkupuudet spordiga.
15.04.2018 21:50
Minu meelest siiski ei maksa rahvurekordit ja Eesti meistritiitlit alavääristada. Igast Eesti meistrist ei saa maailmameistrit, no ja siis. Ajalugu võiks olla, kui vaid olümpiavõitja võis napilt sporti teha.
Kommentaar eemaldatud
    15.04.2018 22:13
    Kuule vana, milles sina oled esimese kahekümne sees? Mitte maailmas, nagu teistele ette heidad, vaid Eestis?
15.04.2018 22:11
Kaotus on umbes sama suur nagu Alusalul tavadistantsil, seega kui olla objektiivne ja avada taustu, siis peaks seda tegema järjepidevalt.
viik
-
-
-
15.04.2018 23:34
Martinson on tüüpiline Eesti spordiajakijanik kes pole ise ilmselt mitte kunagi sporti teinud ega saa ka sellest mitte midagi aru. Sport on üdini positiivne tegevus, pingutad, püüadad paremini, ületad midagi, saad paremaks jne. Martinsoni vingu on lehed täis viimased paarkümmend aastat. Mis siin vigised, mine maailatasemel ajakirjandusse kui nii kôva tegija oled.
16.04.2018 00:13
Martinson, oled vana ja virisev. Olgu peale, et ei ole tema ala. Poisil on unistus see rekord kord lüüa ja nii see ongi. Miks see sind küll häirib. Kui palju on maailmas spordiajakirjanikke, kes on Martinsonist midagi kuulnud?
    16.04.2018 06:57
    Poisil las olla unistus ja unistused on head. Kui see unistus aga isegi A-normi ligidal pole, siis mis mõtet on ajakirjandusel kilgata nagu oleks olümpiavõit tulnud. Selles ongi Martinsoni point.
16.04.2018 03:55
Jälle see Venemaa säunamine. Maailmas on ametlikult lubatud dopingu kasutajad ja teised. Muideks sinna teiste hulka kuuluvad ka eestlased.
16.04.2018 06:55
Üldse paisutatakse meil juunioride tulemusi liialt üle. Nagu näiteks Šadeiko, kes suur tulevikulootus olema pidi, aga kui kohalikelt võistlustelt päris konkurentsi läks, siis feilis igas elemendis.
16.04.2018 09:04
Teemapüstituse ja arendusega võiks isegi nõustuda. Kuid sellisel juhul jääksid meil spordileheküljed väga hõredaks ning ühekülgseks. Kas meil peaks olema põhjust rääkida maailma mõistes marginaalse tähtsusega spordialast nagu ralli või suusatamine, millega sisuliselt tegeleb vaid 1/10 kogu maakera rahvustest? Korvpall ja jalgpall ei ole ammu silma paistnud erilise tasemega ning vaatamata igati tublidele oskustele ja meeldivale iseloomule on Ragnar Klavanist maailmas ikkagi sadakond paremat mängijat sellel positsioonil. Ratturitest ei ole üleüldse põhjust rääkida ega enamikest kergejõustiklastest. Kuid kuhu me sellisel juhul välja jõuame, kui ei suuda tunnustada meie paremaid poegi ja tütreid? Kas seda on siis tõepoolest nii keeruline teha, et peab isegi kolumnis arutama?
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega