"Nii palju kui kohti saame, võiks mehi MM-ile ka välja viia. Eks see kõik oleneb alaliidu rahalisest seisust. Vist neli kohta peaks meil reitingu põhjal kätte tulema. Grupisõidu rada on maailmameistrivõistlustel selline, mis sobib meie meestele ideaalselt. Näiteks on rajal väike munakivitõus, mis koondislastele kindlasti istub. Väga tahaks, et saaks maksimaalse arvu meestega minna," toonitab Mandri kerge murelikkusega. Kas USA-sse minekuks ikka finantse jagub?

Euroopa meistrivõistlustel näidatud tasemega saab tema meelest igati rahul olla. "Ühtegi eestlast autode vahele selg ees ei tulnud. Alles viimasel Vanemuise tõusul jäid mõned mehed jõuga maha ja seal mängis oma osa mäe all toimunud kukkumine. Selles suhtes oli pilt korralik. Võib-olla jah, ei olnud seda jõudu, et lõpus ees rünnata, aga sõit oligi teisest küljest lihtsalt nii kiire. Mehed on tegelikult head, midagi pole öelda," kiitis Mandri hoolealuseid, kes olid ühtse meeskonnana töötades medali võitmisele väga lähedal. Martin Laas oli finišijoonel kuuendana.

"Tulemuses ma pettunud pole, kuigi tean, et Laas oleks suutnud finišis palju rohkemat. Hoidsime teda konkreetselt grupifinišiks. Talle pidi jääma üks abimees, kes suudaks teda positsioonil hoida. Oskar Nisu valvas Laasi praktiliselt kogu sõidu, kuid lõpus jäi Nisul jõudu pisut vajaka. Teine mees, kes võinuks tal finiši juures abiks olla, oli Aksel Nõmmela. Aga tema rattal jooksis poolteist ringi enne lõppu tagajooksul kumm maha ja ta kukkus. Nii kaotasime Laasi jaoks väga olulise abimehe. Viimastel kilomeetritel oli sunnitud Laasi positsioonile aitama hoopis Mihkel Räim," rääkis Mandri EM-grupisõidu taktikalistest nüansidest.

Maanteesõidu maailmameistrivõistlused USA-s Richmondis peetakse 19.-27. septembrini.