Võistluspäev algab kell 11.00, kui stardivad külgvankritega mootorrattad, quadracerid ja ATV’d.

Rada on orienteeruvalt 5-8 km pikk ning võistlus kestab tund aega. Päeva teine start on kell 13.30, kui korraga lastakse rajale seitsme erineva masinaklassi mootorrattad. Võistlejad on rajal kaks tundi ning ringi pikkuseks on 10 km. See tähendab vahetankimisi, pisirikete kõrvaldamisi. Tähtsaks muutub võistlemise taktika, mõnigi noor võib koha kätte näidata vanemale kolleegile ja harrastaja võib üle olla tegevsportlasest.

Võistlejaid ootame Soomest, Lätist, Venemaalt, Rootsist, Leedust. Kahe Favor Off Roadi absoluutarvestuse parim soolomootorratastel saab 12. oktoobril pärast teist etappi auhinnaks motorolleri Italjet.

Kahe stardi vahepeal toimub esmakordselt Eestis mootorrataste freestyle nimega Nokia Freestyle. Lisaks kestvuskrossile on publikul võimalik vaadata ja teha proovisõite BMW mootorratastega mida on demonstreerimas BMW maaletooja AS United Motors. Näha ja testida võib kõiki BMW enduro mootorrattaid (BMW F650 GS, BMF F650 GS Dakar, BMW R1150 GS ja uusimat mudelit F650 CS Scarver) ja mudeleid BMW R1150R Sondermodel ja BMW K1200RS.

Viiendat aastat ja kaks korda aastas toimuva Off Roadi esimene võistlus toimus 18. oktoobril 1998, kuhu ilma eelneva reklaamida tuli võistlema ligi 70 sõitjat. Võistlus oli mõeldud “trenniks” sõitjatele, kes soovisid osaleda rahvusvahelisel suurvõistlusel Gotland Grand National, mis toimus(b) Rootsis. Alates 2000 aastast kannab võistlus nime Favor Off Road.

Iga aastaga on osalejate arv järjest kasvanud. 20. oktoobril 2001 oli stardis 201 soolomootorratast, mis on Eesti motospordi ajaloo üks võistlejate rohkem start.