Puhtalt 12 miljonit tuleb juba Northugi erinevatest sponsorlepingutest ning 5 miljonit medalitega kaasas käivatest boonustest ning FIS-i auhinnarahast.

"Petter on öelnud, et ta ei saaks olla maailma parim suusataja, kui ta ainult rahast mõtleks. Majanduslik edu on boonus, mis tulemustega kaasneb," ütles tema mänedžer Are Sorum Langås.

Pärast läinud aastal purjus peaga tehtud avariid ning sündmuskohalt põgenemist võis arvata, et enamus sponsoreid pöörab Northugile selja, kuid tegelikkuses võitis ta oma lubadustega uuesti korralikult käituma hakata toetajaid juurde.

Kõige suurema sponsorsumma toob Northugi kontole - aastas 3,5 miljonit eurot - poekett Coop. Avarii järel ähvardas Coop mehega sidemed lõpetada, kuid lõpuks kirjutati siiski alla uuele sponsorlepingule, mis nägi ette, et Northug saab oma rahad kätte vaid juhul, kui ta MK-sarjas aktiivselt kaasa lööb ning tulemusi teeb.