Sel nädalavahetusel kulutavd driftijad Laitses 1000 rehvi
Tihti küsitakse driftijatelt, kui suur on rehvikulu. Lühidalt öeldes on rehvid suurim püsikulu, mida driftimine nõuab. Üks Euroopa tasemel driftiauto kulutab kahepäevase võistluse jooksul ligikaudu 22 rehvi, kuid näiteks Ameerika Formula Drift sarjas kasutavad võistlejad nädalavahetusega ligi 40. Rehvikulu võib olla ka oluliselt suurem, kui võistlusraja katteks asfaldi asemel on betoon, sest betoonkate kulutab rehve oluliselt kiiremini. Üldreegel asfaltkatte puhul on, et rehvipaar kulub paari ringiga, misjärel muutuvad rehvid juba kehvemaks ning võistlejail tuleb konkurentsis püsimiseks kiirelt rehve vahetama minna. Siinkohal peab arvestama, et Drift Allstarsi tasemel kasutatakse pehme seguga rehve, mis on tavarehvist kallimad ja ühe rehvipaari hind on sõltuvalt tootjast kohati üle 200 euro. Kallimad rehvipaarid, mis sel nädalavahetusel kasutusse lähevad, maksavad 600 euro kanti.
Driftiks sobivaid rehvide tootjaid on palju ning parima leidmine sõltub konkreetsest autost ning sõitja eelistustest. Lisaks tavalisele võistlusrehvidele on saada ka šõurehve ehk selliseid, mis teevad värvilist rehvisuitsu, ent võistlustingimustes sõitjad neid üldjuhul ei kasuta, sest need käituvad oma ebatavalise koostise tõttu rajal tavapärasest teisiti. Sellised rehvid sobivad hästi võistlejate tutvustusparaadi ajaks.
Ajakava:
Reede, 7. august
11.00 väravad avatud pealtvaatajaile
kuni 17.30 vabatreening
17.30 sõitjate koosolek
18.30 kvalifikatsioon
20.30 kvalifikatsiooni tulemused
Laupäev, 8. august
10.00 väravad avatud pealtvaatajaile
vabatreening
13.00 sõitjate tutvustamise paraad
13.30 top32
18.00 võitjate autasustamine