Tihti küsitakse driftijatelt, kui suur on rehvikulu. Lühidalt öeldes on rehvid suurim püsikulu, mida driftimine nõuab. Üks Euroopa tasemel driftiauto kulutab kahepäevase võistluse jooksul ligikaudu 22 rehvi, kuid näiteks Ameerika Formula Drift sarjas kasutavad võistlejad nädalavahetusega ligi 40. Rehvikulu võib olla ka oluliselt suurem, kui võistlusraja katteks asfaldi asemel on betoon, sest betoonkate kulutab rehve oluliselt kiiremini. Üldreegel asfaltkatte puhul on, et rehvipaar kulub paari ringiga, misjärel muutuvad rehvid juba kehvemaks ning võistlejail tuleb konkurentsis püsimiseks kiirelt rehve vahetama minna. Siinkohal peab arvestama, et Drift Allstarsi tasemel kasutatakse pehme seguga rehve, mis on tavarehvist kallimad ja ühe rehvipaari hind on sõltuvalt tootjast kohati üle 200 euro. Kallimad rehvipaarid, mis sel nädalavahetusel kasutusse lähevad, maksavad 600 euro kanti.

Driftiks sobivaid rehvide tootjaid on palju ning parima leidmine sõltub konkreetsest autost ning sõitja eelistustest. Lisaks tavalisele võistlusrehvidele on saada ka šõurehve ehk selliseid, mis teevad värvilist rehvisuitsu, ent võistlustingimustes sõitjad neid üldjuhul ei kasuta, sest need käituvad oma ebatavalise koostise tõttu rajal tavapärasest teisiti. Sellised rehvid sobivad hästi võistlejate tutvustusparaadi ajaks.

Ajakava:

Reede, 7. august

11.00 väravad avatud pealtvaatajaile

kuni 17.30 vabatreening

17.30 sõitjate koosolek

18.30 kvalifikatsioon

20.30 kvalifikatsiooni tulemused

Laupäev, 8. august

10.00 väravad avatud pealtvaatajaile

vabatreening

13.00 sõitjate tutvustamise paraad

13.30 top32

18.00 võitjate autasustamine