Esialgu selgitas Citroen, et vallandamise põhjuseks oli sõitja edasine turvalisus, siis hiljem on ikkagi tunnistatud, et britt kippus liialt tihti katkestama, kirjutab Autosport.

“Koostatud legend oli ideaalne. See oli sama legend, mida oli samal katsel kasutatud ka eelmisel aastal,“ rääkis Portugalis juhtunust Citroeni meeskonna boss Pierre Budar.

“Arvan, et nad läbisid seda kiiruskatset sama legendiga juba vähemalt kolmandat korda. Selle aja jooksul ei tehtud legendis ühtegi muudatust,“ selgitas Budar. “Tal ei olnud peal ka mingit pinget, kuna ta ei mänginud sel hetkel suurt mängu. Sellises olukorras tuleks sõita turvaliselt.“

“Kõik teavad tulemust. Asjad ei olnud kontrolli all. Meil puudus olukorra üle kontroll. Kui kaotame kontrolli, siis saame ainult aimata, mis hakkab tulevikus juhtuma,“ viitas Budar tõsiasjale, et nad ei saanud Meeke'is kindlad olla.

Kui Autosport palus meenutada teisi avariisid, mis said Meeke'ile saatuslikuks, siis konkreetseid juhtumeid välja ei toodud. “Usun, et kõik teavad tema tulemusi alates 2014. aastast, kui ta hakkas Citroeni ridades sõitma,“ rääkis Budar. “Kui vaadata tänavust ja ka eelmist aastat, siis näeme mitut rasket avariid, mille Kris tegi olukorras, kus tal ei olnud peal mingit pinget. Oli palju olukordi, kus nii suure riski võtmine oli tarbetu.“