Monte Carlo asfaldiralli ja Safari ralli ongi ainsad MM-etapid, kus eestlane seni kihutanud pole. Ka Subarul sõitmise kogemustega ei saa Märtin hoobelda — seljataha on jäänud edukad testisõidud ning pool nädalat treeninguid Monte Carlos.

Koos Märtiniga tehasetiimi jõudnud mehaanik Juss Roden kinnitas eile, et Märtini päevad on olnud ülikiired. Et täielikult võidusõidule pühenduda ning segajatest pääseda, vahetas rallimees koguni mobiiltelefoni numbri.

Monte Carlo rallit peetaksegi just muutuvate tingimuste virvarri tõttu aasta omapäraseimaks võidusõiduks. Teeolud võivad ühe katse jooksul vahelduda meetritega — kuivast asfaldist jäiste, lumiste ja lörtsiste lõikudeni.

Statistikute kinnitusel ei ole hooaja esimesel võistlusel maailmameistri määramisel siiski olulist rolli — 23 korrast vaid viiel on avastardi võitja hiljem ka rallikuningaks kroonitud. Küll aga annab Monte Carlo sageli pildi erinevate automarkide jõudude vahekorrast.