“Selle heaks on pikki aastaid tööd tehtud, korjatud nii häid kui halbu kogemusi. Väga kasulik oli viimane hooaeg, kus sain MM-sarjas palju sõita, ent käia ka mitmel etapil legendi kirjutamas,” sõnas Märtin, kes on nüüdseks põhjalikult või põgusamalt tutvunud kõigi MM-sarja osavõistluse radadega peale Monte Carlo ja Safari ralli.

Möödas on ajad, kus ta pidi ise autot ette valmistama või erasõitjana EOS-i toel Toyota Team Europe koosseisus hoolega iga krooni lugema. Märtin teab hästi, et kõrgemale ronides ei saa ühtegi redelipulka vahele jätta.

Alates järgmisest hooajast askeldab tema ja meeskonnakaaslaste Richard Burnsi, eakaaslase Petter Solbergi ja Juha Kankkuneni ümber poolsada või enamgi ameti- ja hooldemeest Subaru tiimist.

Ülehomme hakkab Märtin koos tiimikaaslastega Hispaanias testima Subaru uut ralliversiooni, millega on seotud suured lootused. Tänavuses MM-sarjas oli Richard Burns parima Subaru piloodina kokkuvõttes teine, meeskondlikult platseerus Subaru kolmandaks. Kahe noore piloodi palkamisega kogenud ässade kõrvale investeerib meeskond tulevikku.