CART taaskord tõusuteel
Koos Cosworthi mootorilepinguga teatas CART ka tulevaks aastaks abiprogrammi, millega toetatakse 20 autot tuleval aastal 1,5 miljoni dollariga auto kohta. Eelistatud on praegused CART meeskonnad, kuid uksed on avatud ka uutele tulijatele.
Need 2 otsust on äratanud CART sarja vastu oluliselt suuremat huvi, kuna rahaga on hetkel kõikjal kitsas ning CART meeskonna omamine on tuleval hooajal oluliselt odavam kui sel hooajal. Hetkel sõidab CART sarjas vaid 18 autot, kuid Chris Pook on öelnud, et juba on tulevaks hooajaks olemas 25 avaldust ning see arv võib tõusta veel üle 30-ne — see muidugi ei tähenda, et 30 autot oleks 2003. aastal stardis, kuna kõik projektid kindlasti ei õnnestu ning samas on ka CARTi soov lasta rajale mitte rohkem kui 25 autot. Mis CART-le eriti tähtis on see, et huvi on avaldanud ka 3 IRL sarja meeskonda, millele CART eelmisel hooajal oma meeskondi kaotas, samas on IRL ka CARTi suurim konkurent ja vaenlane.
Lisaks on Clevelandi etapp saanud endale uue sponsori U.S. Bank ning CARTi järgmine etapp kannab nüüd nimetust Marconi Grand Prix of Cleveland Presented by U.S. Bank ning äsja lõppenud Toronto etapi publikuhuvi oli suurem, kui kunagi varem (168421 pealtvaatajat).
Lähiajal on veelgi oodata mitmeid positiivseid uudised. Näiteks CARTi 2003. aasta võistluskalender, kuhu võib lisanduda tänavasõit Rooma tänavatel ning võistlus ka Lõuna-Koreas. Samuti on oodata, et Cosworthi mootorid saavad endale autotootja nime, mis kuulub Fordi korporatsiooni.