Treeningutel leidis Antoni kartauto ja mootori õiged pöörded, mis võimaldasid tal kindlalt võita kvalifikatsioonsõidu. Teiseks jäi Antoni võistkonnakaaslane Kristjan Penjam.

Esimeses sõidus olid liidripositsioonil Energy Racing Club võidusõitjad, Anton esimene, Kristjan teine. Kuid viimase ringi viimases kurvis tõukas Aleks Kiviorg Kristjani rajalt välja, saades sel viisil teise koha. Kohtunikud väljendasid Aleks Kiviorg suhtes põhjendamatut leebust ning tegid viimasele suulise hoiatuse, kuigi antud tegevust karistatakse alati diskvalifitseerimisega.

Teine sõit toimus tasavägises võtluses esikoha eest Antoni ja Aleks Kivioru vahel, finiúis edestas anton Kiviorgu 15 cm. Pealtvaatajad ja võistlejad õnnitlesid juba Antoni võidu puhul, kui kohtunike koosseis andis võidu Kiviorg´ile?! Ilmnes, et Kiviorg´I andur, mille järgi mõõdetakse aega paikneb selle punkti ees, kus see peaks asuma rahvusvaheliste standardite kohaselt( nagu ilmnes, Eesti reeglites sellist nüanssi ei ole sätestatud, kuid rahvusvahelisi standardeid Eesti kohtunikud arvesse võtta ei suvatsenud, vastupidi- keeldusid sellest)

Sellega kohtunike möödalaskmised ei lõppenud. Kohtunikud annuleerisid Antoni mõlemad tulemused, kuna tagarataste vaheline laius oli lubatust 3 mm väiksem, unustades seejuures, et mõõtmisi teostatakse enne võistluste algust, s.t. et võistluste ajal võib võll deformeeruda. Energy Racing Club andis kohtunike tegevuse peale protesti Eesti Kardiliidule.

Kahjuks ei lõppenud kohtunike ja organisaatorite ebakompetentsus ka sellega. Kõige úokeerivamaks oli kohtunike ja meditsiinilise personali tegevusetus, kui Madis Kõiv rehvidesse sööstes ümber paiskus ning kardist välja lendas. Nimelt aitasid pealtvaatajad Kõivu kartauto trassilt ära toimetada kuna meditsiiniline personal ning kohtunikud ei pööranud sellele juhtumile mingit tähelepanu.

Kohtunike möödalaskmiseks saab lugeda ka kaudset avarii põhjustamist Aleksandr Ottokar´i ja Raivo Tamme vahel, jättes Aleksandrile näitamata sinist lippu.